در دیدار امیر دریادار سیاری با وزیر بهداشت مطرح شد؛

اعلام آمادگی ارتش برای همکاری با وزارت بهداشت در مقابله با کرونا

رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش با حضور در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با دکتر سعید نمکی دیدار و در خصوص آمادگی ارتش برای مقابله با ویروس کرونا و همکاری در این خصوص گفت‌ و گو کرد.

به گزارش ایسنا، در پی شیوع ویروس کرونا در کشور،  امیر دریادار حبیب‌الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش، بعد از ظهر امروز با حضور در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با دکتر سعید نمکی دیدار و گفت ‌و گو کرد.

رئیس ستاد ارتش در این دیدار با تاکید بر آمادگی ارتش برای همکاری همه جانبه با وزارت بهداشت گفت: با دستور فرمانده محترم کل ارتش و برابر هماهنگی با وزارت بهداشت،  تعدادی از بیمارستان ها و مراکز درمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تهران و شهرستان ها با حضور کادر درمانی اعم از پایور و وظیفه برای امداد رسانی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا تجهیز شده و آماده خدمات رسانی است.

وی  با اشاره به تشکیل قرارگاه پدافند زیستی در ارتش جمهوری اسلامی ایران، افزود: مجموعه بهداشت و درمان ارتش اعم از دانشگاه‌ علوم پزشکی و معاونت های بهداشت و درمان نیروهای چهارگانه ارتش آمادگی لازم برای همکاری با ستاد ملی مبارزه با کرنا را دارند و ارتش همچنان که در عمل اثبات کرده است همواره خود را فدایی ملت شریف ایران می داند و در مقابله با کرونا نیز، با تمام وجود در خدمت هموطنان عزیز خواهد بود.

رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش تصریح کرد: برابر اعلام نیاز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمادگی داریم از ظرفیت‌های موجود در ارتش جمهوری اسلامی ایران، برای کمک به رفع آلودگی و همچنین آموزش در سطح کلان، با وزارت بهداشت همکاری کنیم.

ارتش در روزهای سخت همیشه در کنار مردم و نظام سلامت است/استفاده از ظرفیت بی‌بدیل ارتش برای مقابله با کرونا

به گزارش ایسنا دکتر سعید نمکی هم در دیدار با رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان این‌که ارتش در روزهای سخت همیشه در کنار مردم و نظام سلامت است، گفت: در جلسه مشترک مقرر شد؛ ما از ظرفیت‌های بی‌بدیل و بسیار مهم ارتش برای مقابله با کرونا استفاده کنیم.

سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دیدار با امیر دریادار حبیب الله سیاری رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش که در وزارت بهداشت انجام شد، گفت: این جلسه در راستای  بسیج ملی «کرونا را شکست می‌دهیم» انجام شد و امیر دریادار سیاری مواضع ارتش جمهوری اسلامی ایران را در رابطه با همکاری‌های بین بخشی اعلام کردند.

وی افزود: ارتش شریف و بزرگوار جمهوری اسلامی ایران همیشه در کنار مردم و در کنار همکارانمان در نظام سلامت در روزهای سخت بودند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  تصریح کرد: قرار شد از ظرفیت های بی‌بدیل و بسیار مهم ارتش جمهوری اسلامی ایران  در خصوص «ضد عفونی کردن انبوه مراکزی که نیازمند پاکسازی و ضدعفونی هستند»، «کنترل معابر و ورودی‌های شهرها و مراکز مهم»، «بعضی از قرنطینه‌هایی که طبق روال  باید انجام شود» و از همه مهم تر «کمک‌های تیم پزشکی، پرستاری و لجستیکی» ارتش جمهوری اسلامی در نقاطی که ما نیازمند کمک هستیم بهره برداری کنیم.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۶ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۵:۳۸
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 98120604968
  • خبرنگار : 71480