معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خبر داد

وضعیت سفید چهارمحال و بختیاری در برابر کرونا ویروس/ جواب تمام آزمایشات موارد مشکوک منفی بود

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه پاسخ جواب آزمایشات ارسال شده از افراد مشکوک به کرونا در استان منفی اعلام شده است، اظهار کرد: این استان از نظر ابتلا به بیماری کرونا در وضعیت سفید قرار دارد.

سید راشد جزایری ۶ اسفندماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پاسخ جواب آزمایشات ارسال شده از افراد مشکوک به کرونا در استان منفی اعلام شده است، اظهار کرد: این استان از نظر ابتلا به بیماری کرونا در وضعیت سفید قرار دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از راه‌اندازی کمپینی با عنوان " کرونا را شکست می‌دهیم" در استان خبر داد و افزود: این کمپین با هدف آموزش، اطلاع‌رسانی و کنترل کرونا ویروس با همکاری مردم شکل گرفته است.

وی با اشاره به آمادگی ۲۳ مرکز بهداشتی درمانی در چهارمحال و بختیاری برای مراجعه افراد دارای علائم شبهه آنفلوآنزا، توضیح داد: در صورت تشخیص اولیه کرونا ویروس در مراجعه‌کنندکان، بیماران به سطح بالاتر ارجاع داده می‌شوند.

جزایری اضافه کرد: همچنین ۸ مرکز مختص مراجعات افراد مشکوک به کرونا ویروس در شهرستان‌ها در نظر گرفته شده است که این مراکز از ساعت ۸ صبح الی ۸ شب آماده خدمات‌رسانی هستند.

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری در پایان یادآور شد: همچنین ۱۰ خط تلفن برای پاسخگویی به سوالات شهروندان در خصوص کرونا ویروس در استان راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۶ اسفند ۱۳۹۸ / ۲۰:۴۵
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 98120605181
  • خبرنگار :