حزب رفاه ملت آحاد جامعه را به وحدت برای مقابله با کرونا دعوت کرد

حزب رفاه ملت در بیانیه‌ای با اشاره به نارسایی‌های بخش سلامت کشور به دلیل فشار تحریم و سیاست زدگی جهانی، خواستار تلاش هوشمندانه و همه‌جانبه برای مهار ویروس کرونا شده و آحاد جامعه را به وحدت، همدلی و هم افزایی دعوت کرد.

به گزارش ایسنا در بیانیه حزب رفاه ملت آمده است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
«وَمَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعاً»
صفحات کتاب سرگذشت بشری مملو از حوادث تلخ و شیرین بسیاری است و بخش بزرگی از تمدن جهان امروز مرهون واکنش بشر به این حوادث بوده است. آنجا که بقراط ها، جالینوس ها، بوعلی ها، پاستورها، فلمینگ ها و قریب ها با از خود گذشتگی و تحمل رنج و ممارست به جنگ بیماری ها رفته و با توسعه دانش بشری در حوزه سلامت به علاج بیماران پرداخته و تمامی آسایش و حتی جان شیرین خود را در راه خدمت به همنوع نثار و ایثار کرده‌اند.
اکنون که در کوران گسترده ترین پاندمی تاریخ معاصر بدلیل شیوع یکی از وحشی ترین و تهاجمی ترین عوامل بیماری زا قرار داریم،  نبرد تمام عیار و نفس گیری میان اهریمن نامرئی کرونا و سپیدپوشان کادر درمانی کشورها در جریان است.  این نبرد در میهن عزیز ما مرزهای حماسه را درنوردیده است زیرا بخش سلامت کشور بدلیل فشار تحریم های ظالمانه ، سیاست زدگی تهوع آور جهانی و وجود برخی انگاره ها، باورها و رفتارهای دست و پا گیر دچار کمبودها و نارسایی های مزمن بوده است ولی با وجود همه این مشکلات و موانع جامعه پر افتخار بهداشت و درمان کشور همانند دوره دفاع مقدس، با  عزمی راسخ به جهادی خاموش برای دفاع از سلامت مردمان این مرزوبوم برخاسته و جان جمع کثیری از هموطنان را نجات داده است.
حزب رفاه ملت ایران با تحسین فداکاری کلیه فرماندهان و سربازان میدانی و پشتیبانان آنها در این نبرد مقدس و با اذعان به وجود برخی ضعف ها و ناهماهنگی‌ها که بخشی از آنها بدلیل بی‌سابقه بودن موضوع حاضر، غیرقابل اجتناب بوده و البته برخی از آنها نیز کاملا قابل اجتناب بوده است، توجه همگان را به حساس بودن شرایط حاضر جلب کرده و با دعوت و فراخوان عام برای تلاش هوشمندانه و همه‌جانبه برای مهار این ویروس خطرناک، همه آحاد جامعه را به وحدت و همدلی و هم افزایی  دعوت می‌کند.
بی گمان با استعانت از خداوند متعال و با وحدت و همدلی کرونا را شکست خواهیم داد.
حزب رفاه ملت ایران»
انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۳:۰۷
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 99011004871
  • خبرنگار : 71132