سامانه بارشی جدید از پنج‌شنبه در قزوین فعال می‌شود

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین با اعلام اینکه از فردا پنج‌شنبه ۲۱ فروردین تا یکشنبه هفته آینده فعالیت سامانه بارشی را در منطقه شاهد خواهیم بود، اعلام کرد: بارش‌ها از بعدازظهر فردا تا صبح جمعه شدت خواهد داشت و طی این مدت در پاره‌ای از مناطق استان آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی‌شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها پیش‌بینی می‌شود.

ندا مشاطان، کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به خروجی مدل‌های هواشناسی پدیده غالب در منطقه وزش بادهای نسبتاً شدید شمالی و در پاره‌ای از مناطق به ویژه مناطق کوهستانی و سردسیر پدیده مه و بارش پراکنده برف پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: از فردا پنج‌شنبه ۲۱ فروردین تا یکشنبه هفته آینده فعالیت سامانه بارشی را در منطقه شاهد خواهیم بود که بر این اساس بارش باران در برخی از ساعات، رعدوبرق، وزش باد و احتمال بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین تصریح کرد: شدت بارش‌ها را از بعدازظهر فردا تا صبح جمعه شاهد خواهیم بود و طی این مدت در پاره‌ای از مناطق استان آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی‌شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته کوهین با منفی چهار و قزوین با سه درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای استان بودند و دمای شهر قزوین نیز بین سه و ۹ درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۲:۰۱
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 99012011083
  • خبرنگار :