تجسم کرونا و مقابله با آن در اثر شیخ‌الحکمایی + ویدئو

طاهر شیخ‌الحکمایی، هنرمند پیشکسوت عرصه مجسمه‌سازی که این روزهای در قرنطینه خانگی به سر می‌برد ‌با خلق اثری اظهار امیدواری کرد که می‌توانیم کرونا را شکست دهیم.

به گزارش ایسنا، شیخ‌الحکمایی که به پویش «مشاهنر» پیوسته است، با خلق اثری هنری با شعار «کماکان در خانه می‌مانیم» از مردم خواست که در خانه‌هایشان بمانند و اظهار امیدواری کرد می‌توانیم در کنار هم کرونا شکست دهیم. 

پویش «مشاهنر» از حدود دو ماه پیش با شعار «کماکان در خانه می‌مانیم» همزمان با افزایش شیوع ویروس کرونا در کشور آغاز شد و در جریان آن جمعی از هنرمندان رشته‌های مختلف اعلام کردند برای مردمی که شرایط قرنطینه خانگی و سختی احتیاط در برابر شیوع ویروس کرونا را تحمل می‌کنند، به تولید و انتشار عام آثار هنری‌ می‌پردازند.
 

در ادامه می‌توانید فیلم این اثر هنری تماشا کنید:

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

شیخ الحکمایی ۶۵ ساله - مجسمه ساز معاصر ایران - ساخت تندیس های جشنواره‌های متعدد هنری را بر عهده داشته است که از آن جمله می‌توان به تندیس بیستمین جشنواره موسیقی فجر، طراحی و ساخت تندیس خانه موسیقی ایران، طراحی و ساخت تندیس جشنواره تئاتر رضوی، طراحی و ساخت تندیس جشنواره بین‌المللی تولیدات رادیویی(سال ۱۳۸۷) و چند جشنواره هنری در کشور کویت اشاره کرد.

او تا سال ۱۳۸۹ مدیرمسئول و رئیس هیأت مدیره انجمن هنرمندان مجسمه‎ساز ایران بوده است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۰:۴۶
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 99021007169
  • خبرنگار : 71548