۲۵ خرداد؛ آخرین مهلت شرکت در دومین جشنواره عکس «از چشم دختران ببینیم»

دبیر جشنواره عکس «از چشم دختران ببینیم» آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت کنندگان در این جشنواره را ۲۵ خرداد اعلام کرد.

" بهناز شریفی" در نشست خبری برگزاری جشنواره «از چشم دختران ببینیم»، اظهار کرد: دومین دوره جشنواره و نمایشگاه عکس «از چشم دختران ببینیم» توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان در آستانه میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختران برگزار می شود.

وی افزود: خوشبختانه سال گذشته با استقبال بسیار خوبی از سوی دختران و بانوان استان کرمان و سراسر کشور مواجه شدیم و آثار بسیار خوبی به دبیرخانه راه پیدا کرد.

شریفی با بیان اینکه جشنواره در دو بخش دوربینی و موبایلی برگزار می شود، ادامه داد: بخش ویژه «کرونا و قرنطینگی از نگاه بانوان» در این دوره با توجه به شرایط بیماری کرونا در کشور اضافه شد.

دبیر جشنواره عکس «از چشم دختران ببینیم» خاطرنشان کرد: شرکت در جشنواره برای تمامی بانوان و دختران از سراسر کشور و در تمامی رده های سنی آزاد بوده و هر شرکت کننده می تواند حداکثر پنج اثر در هر یک از سه بخش به جشنواره ارسال نماید.

شریفی با اشاره به به محورهای این جشنواره، خاطرنشان کرد: علاقمندان برای شرکت در این رویداد فرهنگی و اجتماعی می توانند آثار خود را در یک یا چند محور نقش زن در شهر، دغدغه های دخترانه، زن از نگاه جامعه و  دختران و امید به زندگی تهیه و ارسال کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط بحرانی کرونا، امسال نمایشگاه به صورت مجازی برگزار خواهد شد و آثار راه یافته به نمایشگاه در صفحه اختصاصی فرهنگسرای رسانه در فضای مجازی به نمایش گذاشته می شوند.

شریفی یادآور شد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با دبیرخانه می توانند همه روزه (به جز ایام تعطیل) با شماره ۳۴۲۰۸۳۶۳ - ۰۳۴ از ساعت ۹ تا ۱۲ تماس گرفته و یا به نشانی @rafsanjanmedia در شبکه های اجتماعی مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱ خرداد ۱۳۹۹ / ۰۹:۵۹
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99030100101
  • خبرنگار : 50188