صدور و تمدید کارت بازرگانی در سامانه جامع تجارت ثبت می‌شود

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت هرمزگان گفت: درخواست صدور یا تمدید کارت بازرگانی توسط متقاضیان در سامانه جامع تجارت به عنوان سامانه یکپارچه تجارت ثبت می‌شود.

محمد عباسی در گفت و گو با ایسنا، افزود: به استناد قوانین و مقررات و اسناد بالادستی فرایند جدید صدور کارت بازرگانی تغییر یافته است.

وی تصریح کرد: در گام نخست متقاضیان درخواست صدور یا تمدید کارت بازرگانی خود را در سامانه جامع تجارت به عنوان سامانه یکپارچه تجارت ثبت می‌کنند.

عباسی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، تجار و بازرگانان و تمامی متقاضیان صدور و تمدیدکارت بازرگانی از مراجعه حضوری به سازمان صمت و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس خودداری کرده و جهت ثبت نام و تمدید به نشانی www.ntsw.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۰:۳۶
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 99052317001
  • خبرنگار :