"تخم مرغ، لبنیات، حبوبات، انواع گوشت و ماسک" در صدر شکایات مردم هرمزگان

معاون نظارت، بازرسی وحمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان از دریافت دو هزار و ۶۲۳ مورد شکایات تلفنی مردمی با سامانه ۱۲۴ در چهار ماهه سالجاری خبر داد.

عبدالرضا پیروی منش در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از تعداد تماس های صورت گرفته شده با سامانه دریافت گزارش های مردمی ۱۲۴ از سوی شهروندان استان در چهار ماهه ابتدای سالجاری یک هزار و ۸۰۱ مورد منجر به تشکیل پرونده تخلف و ۸۲۲ مورد طبق نظریه کارشناسان مربوطه غیر متخلف تشخیص داده شد.

وی با بیان اینکه بیشترین تعداد گزارشات دریافتی در کالاهای مصرفی را تخم مرغ، لبنیات، حبوبات، انواع گوشت و ماسک تشکیل می دهد، افزود: در زمینه گزارشات دریافتی بخش خدمات، تعمیبرکاران خودرو، تعویض روغن موتور و کارواش ها بیشترین آمار شکایات و گزارشات دریافتی را به خود اختصاص داده اند.

پیروی منش با اشاره به حجم بالای تماس های مردمی، آن را نشانه افزایش اعتماد و مشارکت مردمی در عرصه های نظارتی به سازمان حمایت دانست و عنوان کرد: ستاد خبری و واحد رسیدگی به گزارشات مردمی سازمان آماده پاسخگویی و ثبت شکایات شهروندان است.

وی در پایان از هم استانی های گرامی تقاضا نمود هرگونه تخلف صنفی را به سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۲:۰۴
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 99052518047
  • خبرنگار :