مدیرکل اوقاف استان تهران اعلام کرد

توزیع ۵۰ هزار بسته معیشی در بین نیازمندان استان تهران

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران گفت: سومین رزمایش کمک‌های مومنانه در سطح استان تهران با پخش ۵۰ هزار بسته معیشتی در راستای طرح شمیم حسینی از امروز آغاز می‌شود.

مجتبی عبداللهی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران عصر پنجشنبه ۳ مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز با حضور مسئولین شهری علاوه بر اطلاع رسانی برای توزیع بسته‌های معیشتی در شهرستان‌های ورامین و قرچک در جوار آستان امامزادگان طاهر و مطهر(ع) یک سالن چند منظوره افتتاح شد.

وی ادامه داد: سومین رزمایش کمک‌های مومنانه در سطح استان تهران با پخش ۵۰ هزار بسته معیشتی در راستای طرح شمیم حسینی امروز آغاز می‌شود.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران با بیان اینکه نیازهای ضروری نیازمندان عزیز تهیه شده، تشریح کرد: با همکاری تعدادی از دستگاه‌های مختلف مثل کمیته امداد، اداره تبلیغات اسلامی و بقاع متبرکه، نیازمندان شناسایی شده‌اند.

عبدالهی گفت: با توجه به نیات واقفین هر ساله با بازگشایی مدارس بسته‌های لوازم التحریر ایرانی بین دانش آموزان و خانواده‌های نیازمند شناسایی شده و با برنامه‌ریزی به این دانش آموزان اهدا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز از هر زمان دیگر جامعه نیاز به کمک، یاری مردم و مسئولین دارد و بیش از گذشته ما باید مردم را با فرهنگ وقف آشنا کنیم چرا که وقف یک چشمه همیشه جوشان است که تا ابد باقی می‌ماند و با گسترش فرهنگ وقف می‌توان اقدامات گسترده‌ای را در سطح جامعه انجام داد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: بقاع متبرکه در دشت ورامین از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

همزمان با هفته دفاع مقدس عصر پنجشنبه ۳ مهرماه سالن ازدواج آسان اسلامی در جوار آستان امامزادگان طاهر و مطهر(ع) خیرآباد ورامین با حضور امام جمعه موقت شهرستان، امام جمعه خیرآباد، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، فرماندار و سایر مسئولین افتتاح شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی امام جمعه موقت شهرستان ورامین در آیین افتتاحیه سالن ازدواج آسان در جوار آستان امامزادگان طاهر و مطهر(ع) خیرآباد، اظهار کرد: وقف سرمایه بزرگی برای امور دینی، اجتماعی، فرهنگی و دیگر حوزه ها است.

وی افزود: امروز در بسیاری از حوزه ها در سر سفره موقوفات پیشینیان نشسته ایم، این عزاداری سیدالشهدا(ع) و برخی موضوعات فرهنگی و مربوط به قرآن با این موقوفات اداره می شود که البته جا دارد در حوزه های دیگر تبلیغ و کار کنیم که این موقوفات ادامه پیدا کند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۳ مهر ۱۳۹۹ / ۲۰:۵۹
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 99070302380
  • خبرنگار : 50291