با مشارکت جهاددانشگاهی؛

دوره‌های آموزش مجازی کوتاه مدت صنایع دستی گیلان برگزار شد

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی میراث فرهنگی گیلان گفت: دوره‌های مجازی کوتاه مدت با هدف بهبود کیفیت برندینگ و بازاریابی صنایع دستی گیلان با مشارکت جهاددانشگاهی برگزار شد.

فرزاد رشیدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: سه دوره مجازی کوتاه مدت با هدف بهبود کیفیت برندینگ و بازاریابی ویژه هنرمندان و کارشناسان صنایع دستی استان گیلان برگزار شد.

وی افزود: این دوره‌ها به همت معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی گیلان و جهاددانشگاهی استان، با هدف ارتقای کیفیت برندینگ و تجاری سازی محصولات صنایع دستی استان به صورت مجازی برگزار شد.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی گیلان گفت: این دوره‌های آموزشی در سه حوزه «صنایع خلاق»، «اصول و فنون قیمت‌گذاری» و «بسته بندی محصولات صنایع دستی» توسط اساتید برجسته تدریس شد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۹ آبان ۱۳۹۹ / ۱۱:۳۵
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 99081912411
  • خبرنگار : 50042