به گزارش ایسنا، اسنپ در یک پست وبلاگ اعلام کرد کاربران اسنپ چت که تاکنون می توانستند اسنپها یا استوریها را با دوستانشان به اشتراک بگذارند، اکنون می توانند آنها را مستقیما در "اسپات لایت" به اشتراک گذاشته و هواداران بیشتری را جذب کنند.
سرویس جدید با سرویس ویدیویی تیک تاک شرکت بایت دنس و Reels اینستاگرام رقابت می کند.
شرکت اسنپ برای تشویق کاربران به استفاده از سرویس جدید اعلام کرد تا پایان سال ۲۰۲۰هر روز یک میلیون دلار به کاربرانی خواهد داد که اسنپ آنها در صدر این پلتفرم قرار گیرد.
بر اساس گزارش رویترز، شرکت فیس بوک پیشتر سرویس Reels اینستاگرام را عرضه کرده بود که کپی تیک تاک است و به کاربران اجازه می دهد ویدیوهای کوتاه را ساخته و با افزودن افکتهای ویژه و موسیقی زمینه، با دوستانشان به اشتراک بگذارند.
انتهای پیام