کشف ۶۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در سیستان وبلوچستان

فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از کشف ۶۱ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط پلیس استان طی ۴۸ ساعت خبر داد.

سردار احمد طاهری بیان داشت: با توجه به اینکه نیروی انتظامی با مبارزه جدی و قاطعانه با عناصر اصلی قاچاق کالاهای خارجی و جلوگیری از ورود آن ها به بازار مصرف می تواند نقش ویژه ای در تحقق شعار سال و در"جهش تولید" ایفا کند از این رو تلاش ها را مضاعف کرده و نسبت به تشدید طرح ها و برنامه های خود اقدام و به توفیقات خوبی نیز دست پیدا کرده است.

وی ادامه داد: در این میان استان سیستان وبلوچستان که دارای مرزهای وسیع و گسترده ای در جنوب شرق کشور است و روزانه خودروهای سبک و سنگین بی شماری از محورهای مواصلاتی استان عبور می کنند به همین جهت نظارت ها و کنترل های خود برای شناسایی و برخورد با قاچاقچیان کالا را بیش از گذشته کرده است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: در همین راستا پلیس امنیت اقتصادی استان و رده های عملیاتی در شهرستان های ایرانشهر، نیمروز و کنارک با کنترل محورهای مواصلاتی استان طی ۴۸ ساعت عملیات و در یک اقدام  منسجم و هماهنگ موفق شدند چندین محموله کالای قاچاق که کارشناسان ارزش این محموله ها را ۶۱ میلیارد و ۴۶۳ میلیون ریال برآورد کردند را کشف وتوقیف کنند.

وی اظهار داشت: دراین عملیات ها ۱۲۵ تن و ۲۴۰ کیلو گرم شیرخشک ،۷۵ تن ذرت و ۱۰ تن گندم قاچاق کشف شد .

فرمانده انتظامی استان گفت: در این رابطه ۱۰ دستگاه خودروی سنگین که اقدام به حمل کالای قاچاق می کردند در محورهای مواصلاتی شناسایی و توقیف شدند..

سردار طاهری با اشاره به شناسایی ۱۰ متخلف در این رابطه، با تاکید بر استمرار طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز در استان ، از فعالیت گسترده قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان با همکاری همه عوامل انتظامی و امنیتی استان وشهرستانها خبر داد و افزود: نقش مردم و دستگاه های دولتی و غیردولتی در همکاری با پلیس برای مقابله با قاچاق کالا، بسیار سازنده است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۵ آذر ۱۳۹۹ / ۱۵:۳۶
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 99090504263
  • خبرنگار :