یک مسئول:

مرکز مراقبت الکترونیکی زندانیان در خراسان جنوبی راه‌اندازی می‌شود

سرپرست اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان جنوبی گفت: مرکز مراقبت الکترونیکی زندانیان با هدف کاهش جمعیت کیفری در زندان‌های استان راه‌اندازی می‌شود.

غلامرضا روشان، امروز یکشنبه ۹ آذر اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست‌های تحولی قوه قضاییه در زمینه هوشمندسازی زندان‌ها، توسعه دادرسی الکترونیکی از اولویت‌های سازمان زندان‌ها است.

وی بیان کرد: تاکنون تعداد ۱۰ واحد دادرسی الکترونیکی در زندان‌های خراسان جنوبی با همکاری دادگستری کل استان راه‌اندازی شده و یک هزار و ۵۰۳ پرونده با این شیوه مورد بررسی قرار گرفته است که بین زندان‌های کشور رتبه خوبی داریم.

به گزارش ایسنا، به نقل از اداره کل زندان‌های خراسان جنوبی، سرپرست اداره کل زندان‌های خراسان جنوبی گفت: با هدف توسعه نظارت الکترونیکی و کاهش جمعیت کیفری در زندان‌ها مرکز مراقبت زندان‌های استان نیز راه‌اندازی می‌شود.

وی همچنین به برگزاری جلسه طرح پایش و غربالگری زندانیان با حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بیرجند اشاره کرد و یادآور شد: با اجرای این طرح زندانیانی که در اصلاح و تربیت خود تلاش کرده‌اند و آثار ندامت در آنها باشد، آزاد خواهند شد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۹ آذر ۱۳۹۹ / ۱۶:۴۲
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 99090907112
  • خبرنگار :