برگزاری جشنواره ملی فیلم کوتاه نفی خشونت در اراک

پوستر جشنواره ملی تولید فیلم کوتاه با موضوع مبارزه با خشونت با عنوان "شراره در شمعدانی ها" در اراک رونمایی شد.

محسن خیرمند سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی روز پنجشنبه 27 آذر در آیین رونمایی از پوستر فیلم کوتاه نفی خشونت با عنوان "شراره در شمعدانی ها" اظهار کرد: استان مرکزی یکی از استان‌های با شاخص های خشونت بالا از جهت تعداد موارد اتهامی در 10 عنوان اتهامی اول است که در این راستا دو برنامه فرهنگی و وضعی در حوزه خشونت برای استان تدوین شده است.

وی افزود: با همکاری تمام دستگاه ها و مدیریت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم برنامه های حوزه فرهنگی با حضور 24 دستگاه و 56 نفر طی هشت جلسه تدوین و ابلاغ شد .

وی تصریح کرد: در حوزه وضعی نیز اقدامات خوبی در این زمینه بویژه با رعایت موضوعات مربوط به خشونت به خصوص ضرب و جرح عمدی مورد توجه قرار گرفته است.

خیرمند ادامه داد: همکاری اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان مرکزی و سینماگران جوان مقدماتی را فراهم کرد تا بتوان یک جشنواره ملی در حوزه نفی خشونت و ایجاد صبر بردباری داشته باشیم.

وی اضافه کرد: مقارنت این رونمایی با روز "نفی خشونت جهانی" به فال نیک گرفته می‌شود و امیدواریم آثاری فاخر در این حوزه تولید شود و بتوانیم این مهم را در فضای مجازی و فضای رسانه ای مورد توجه قرار بدهیم.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۷ آذر ۱۳۹۹ / ۱۴:۱۹
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 99092721238
  • خبرنگار : 50204