ورود سامانه بارشی جدید به قزوین از چهارشنبه اول بهمن

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین با اعلام اینکه تا ظهر چهارشنبه اول بهمن وضعیت جوی در استان نسبتاً پایدار است، گفت: از اواخر وقت چهارشنبه تا عصر پنج‌شنبه سامانه بارشی سرد استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد و بارش برف، وزش بادهای نسبتاً شدید شمالی و کاهش محسوس دما را خواهیم داشت.

ندا مشاطان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای امروز دوشنبه ۲۹ دی گذر امواج تراز میانی جو اتفاق خواهد افتاد که افزایش ابر و در پاره‌ای از مناطق به‌ویژه ارتفاعات شمالی بارش‌های پراکنده باران را شاهد خواهیم بود؛ همچنین برای بخش‌های غربی و جنوبی استان وزش بادهای نسبتاً شدید را پیش‌بینی می‌کنیم.

وی با اعلام اینکه تا ظهر چهارشنبه اول بهمن وضعیت جوی در استان نسبتاً پایدار است، افزود: آسمانی صاف تا کمی ابری پیش‌بینی می‌شود ولی از اواخر وقت چهارشنبه تا عصر پنج‌شنبه سامانه بارشی سرد استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد و بارش برف، وزش بادهای نسبتاً شدید شمالی و کاهش محسوس دما را خواهیم داشت؛ در پاره‌ای از مناطق استان نیز پدیده مه و کولاک انتظار داریم.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته بوئین‌زهرا با منفی سه و رازمیان با ۱۵ درجه سلسیوس به‌ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای استان بودند، دمای شهر قزوین نیز بین منفی یک و ۱۲ درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۹ دی ۱۳۹۹ / ۱۰:۵۹
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 99102921045
  • خبرنگار :