آیت‌الله نورمفیدی: طرح گردشگری آشوراده هنوز به جایی نرسیده است

نماینده ولی‌فقیه در گلستان با اشاره به اینکه وعده رئیس‌جمهور در اول به گلستان در خصوص طرح گردشگری آشوراده هنوز به جایی نرسیده است، گفت: معتقدم که برای توسعه استان، جزیره آشوراده اهمیت زیادی دارد.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان گلستان با حضور دکتر جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور اظهار کرد: مبارزه با فساد یک اصل انسانی، اسلامی و الهی و یک تکلیف است و در این راه دست‌ها نباید بلرزد.

وی بیان کرد: یکی از وعده‌های سفر اول دکتر روحانی به گلستان در خصوص زهکشی اراضی در این استان بود که واقعاً اقدامات خوبی در این راستا انجام شده و آثار مثبت خوبی برای مردم به همراه داشت. ۲۸۰ هزار هکتار از اراضی استان نیاز به زهکشی داشت که زهکشی ۱۲۰ هزار هکتار انجام شده و یا در حال انجام است و امیدواریم دولت تا پایان فعالیت خود زمینه تکمیل این زهکشی‌ها را فراهم کند.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان افزود: یکی از دیگر از وعده‌های دکتر روحانی در سفر اول، طرح گردشگری آشوراده بود که با فراز و نشیب‌های متعدد همراه شد و در نهایت هم تاکنون به جایی نرسیده است.

نورمفیدی گفت: خلیج گرگان در حال خشک شدن است و نیاز به علاج بخشی دارد.

وی خاطرنشان کرد: راه‌آهن ایران-ترکمنستان-قزاقستان با حضور روسای جمهور سه کشور در اینچه‌برون افتتاح شد اما با گذشت شش سال هنوز این کار اثر چشمگیری از نظر اقتصادی و اشتغال برای استان نداشته است.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۹ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۵:۲۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 99120906330
  • خبرنگار :