دوره‌ «دیجیتال مارکتینگ پیشرفته» برگزار می شود

انجمن علمی دانشجویی کارآفرینی دانشگاه الزهرا (س)، دوره‌ دیجیتال مارکتینگ پیشرفته را برگزار می کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، "استراتژی‌های طراحی و اجرای کمپین دیجیتال"، "نحوه طراحی شاخص‌های کلیدی عملکرد kpi "، "آنالیز و تحلیل داده‌های دیجیتال"، "نحوه طراحی پیام تبلیغاتی اثربخش"، "اصول کپشن‌نویسی"، "هشتگ ریسرچ"، "بهینه‌سازی نرخ تعامل" و "اینفلوئنسر مارکتینگ" از جمله مباحث و سرفصل های آموزشی است که در این دوره ارائه خواهد شد.

این دوره روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ١١ الی١۴ به مدت چهار جلسه سه ساعته به صورت مجازی برگزار می شود.

علاقه‌مندان می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی واتساپ ۰۹۰۱۱۶۸۷۸۴۶ و شناسه naz_azimi@ اقدام کنند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ / ۰۹:۲۷
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 99121611480
  • خبرنگار :