هشت هفته با یحیی در اکسین چه گذشت/ خیز گل محمدی برای صعود

تیم فوتبال دسته اولی اکسین البرز در هشت بازی اخیر خود که یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی در اختیار گرفته هیچ شکستی در مقابل حریفان نداشته است.
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه البرز، از هفته هجدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور بود که یحیی گل‌محمدی مربی سرشناس کشور بر روی نیمکت تیم اکسین البرز نشست تا برای ادامه فصل هدایت این تیم را در اختیار بگیرد.
یحیی گل‌محمدی اولین تجربه حضور خود به عنوان سرمربی اکسین در هفته هجدهم توانست در یک دیدار خارج از خانه، تیم سرشناس نساجی مازندران پرطرفدار را از پیش رو بردارد.
پس از آن اکسین در هفته 19 و 20 جام آزادگان به مصاف گل گهر سیرجان و استقلال اهواز رفت و هر دو بازی را بدون گل پشت سر گذاشت.
اکسین در هفته بیست و یکم میزبان خیبر خرم‌آباد بود، در این دیدار شاگردان یحیی گل محمدی توانستند رقیب خود را با دو گل از پیش رو بردارند تا سه امتیاز بازی و دومین برد را به یحیی تقدیم کنند.
این تیم در هفته بیست و دوم به شیراز رفت تا در برابر فجر سپاسی قرار گیرد، این دیدار نیز بدون گل به پایان رسید تا گل محمدی در پنجمین تجربه خود با اکسین برای سومین بار دو امتیاز بازی را از دست بدهد.
گل محمدی در ششمین تجربه خود مقابل ملوان بندر انزلی قرار گرفت که امسال از انگیزه زیادی برای صعود به لیگ برتر برخوردار است، اما تدابیر یحیی در این بازی کارساز شد تا اکسین با نتیجه دو بر یک قوی سپید انزلی را از پیش رو بردارد، این یکی از بهترین نتایج اکسین در هشت هفته‌ای است که با گل‌محمدی در لیگ دسته اول به میدان رفت.
اکسین در هفته بیست و چهارم میهمان بادران تهران بود، چهارمین تساوی یحیی در این بازی رقم خورد اما تنها تفاوتش با تساوی‌های قبل در این بود که هر تیم موفق شد یک گل به ثمر برساند.
در هفته بیست و پنجم اکسین در لیگ دسته اول و هفته هشتم یحیی با اکسین، پارس جنوبی جم به کرج آمد و اکسین را با نتیجه بدون گل متوقف کرد تا پنجمین تساوی یحیی رقم بخورد.
حال یحیی گل محمدی با این سه برد و پنج تساوی از مجموع 24 امتیاز بازی‌ها 14 امتیاز را کسب کرده تا اکسین با 23 امتیاز قبلی خود که با فیروز کریمی از 17 بازی کسب کرده بود  در جایگاه نهم جدول رده‌بندی جام آزادگان قرار گیرد.
9 بازی تا پایان رقابت‌های لیگ دسته اول کشور باقی مانده و اکسین با یحیی گل‌محمدی همچنان برای حضور در لیگ برتر امیدوار است، اما باید دید در این 9 بازی آیا گل‌محمدی می‌تواند به روند بدون شکست خود ادامه داده و برد را جایگزین تساوی کند؟
در حال حاضر تیم صدرنشین یعنی گل گهر سیرجان فقط شش امتیاز با اکسین فاصله دارد که در 9 هفته مانده به پایان این اختلاف در لیگ دسته اول آنچنان زیاد به نظر نمی‌رسد.
گفتنی است اکسین در هفته بیست و ششم دوشنبه هفته آینده در یک دیدار خارج از خانه به مصاف تیم قعرنشین فولاد یزد خواهد رفت.

  • سه‌شنبه/ ۳ اسفند ۱۳۹۵ / ۱۱:۴۳
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: alborz-26069
  • خبرنگار : 50022

برچسب‌ها