/برد آینده سازان در لیگ برتر فوتبال بانوان/

مدیر عامل باشگاه آینده سازان میهن اصفهان: بدون سرمربی هم خوب پیش رفته‌ایم

سعید موحدی پس از برد تیم آینده سازان میهن گفت: تا کنون بدون سرمربی نتایج خوبی کسب کرده‌ایم، اما به فکر جذب یک سرمربی هستیم.

مدیرعامل باشگاه آینده سازان میهن اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاري دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان، پس از مسابقه با سرخپوشان گرگان که با نتیجه 2 بر صفر به سود نماینده اصفهان همراه بود، اظهارکرد: نتایجی که با هدایت سمیه براتیه، مربی تیم کسب کرده‌ایم مطلوب بوده است، اما باز هم به دنبال جذب یک سرمربی هستیم.

وی افزود: کیفیت تیم آینده سازان و سطح تکنیکی بازیکنان ما بالاست، اما مشکلات مالی باشگاه در سال جاری افزایش یافته و این امر مشکلات زیادی را برای ما به وجود آورده است.

موحدی ادامه داد: با رایزنی‌های متعدد با سازمان‌های مختلف و با سختی هزینه‌های تیم را تأمین می‌کنیم و مشکلات مالی فشار زیادی بر ما تحمیل کرده است.

مدیرعامل باشگاه آینده سازان میهن اصفهان با اشاره به نتایج نسبتا مطلوب تیم گفت: با یک سرمربی بومی مذاکره داشته‌ایم و اگر بتوانیم او را جذب کنیم می‌توانیم خود را تا جایگاه سوم لیگ برتر بالا ببریم.

به گزارش ایسنا؛ ملوان بندر انزلی، شهرداری بم، دلوار کشتی جنوب، استقلال تهران و آینده سازان میهن اصفهان، تیم‌های اول تا پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور هستند.

کد خبرنگار: 13043

  • شنبه/ ۱۶ دی ۱۳۹۱ / ۱۴:۱۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: isfahan-16349
  • خبرنگار :

برچسب‌ها