سردار دانش پژوه: جمهوری اسلامی انسان بی تفاوت نمی خواهد

بيست و پنجمين گردهمايی رزمندگان گردان كربلا جمعه، 27 بهمن‌ماه در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ايران(ايسنا)_منطقه خوزستان، سردار احمد دانش‌پژوه، فرمانده قرارگاه كربلای نيروی زمينی سپاه جنوب‌ غرب، در بيست و پنجمين گردهمايی بزرگ رزمندگان گردان كربلا، خطاب به رزمندگان گردان كربلا عنوان كرد: انسان با ايمان را اگر بكشی و دوباره زنده كنی هيچ ترديدی در قلب و دلش رخنه نمی‌كند و شما رزمندگان گردان كربلا اين گونه‌ هستيد.

وی ادامه داد: وظيفه انسان همواره عمل به تكليف است. ابا عبدالله(ع)، امام و شهدا به تكليفشان عمل كردند، رزمندگان گردان كربلا هم عامل به تكليف خود از دوران دفاع مقدس تاكنون بوده‌اند؛ لذا ايشان در خط ولايت و با روحيه شهادت‌طلبی همچنان مسير را دنبال می‌كنند.

دانش‌پژوه با اشاره به محاصره اقتصادی پيامبر(ص) در شعب ابی‌طالب و سختی‌هایی كه ايشان و اصحابشان در آن دوره سپری كردند، افزود: گروهی شرايط اقتصادی موجود كشور كه ناشی از تحريم‌ها و طمع‌ورزی برخی است را به شعب ابی‌طالب تشبيه می‌كنند، زیرا مقام معظم رهبری فرمودند كه ما در موقعيت بدر و خيبر هستيم؛ در چنین شرایطی کمك و ياری‌رسانی به مردم وظیفه همه ما است.

وی با بيان اينكه جمهوری اسلامی، انسان بی‌تفاوت نمی‌خواهد،‌ خطاب به رزمندگان گردان كربلا تصريح كرد: شما خط‌ شكنان دفاع مقدس بوديد؛ لذا بايد در شرايط كنونی نيز مؤثر باشيد و با پيروی از ائمه(ع) و ولايت در انقلاب بی‌اثر نباشيم.

کد خبرنگار: 17010

  • شنبه/ ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ / ۱۲:۴۹
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: khouzestan-36014
  • خبرنگار : 50400

برچسب‌ها