حواشی دیدار تیم‌های استقلال‌خوزستان و سیاه‌جامگان

دیدار تیم های استقلال خوزستان و سیاه جامگان از هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر کشور با حاشیه هایی همراه بود.

 

به گزارش خبرنگار وری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، دیدار تیم های استقلال خوزستان و سیاه جامگان ابومسلم مشهد در هوایی نیمه ابری و دمای 25 درجه سانتیگراد اهواز برگزار شد.

 

*این هفته از مسابقات گرامیداشت روز احسان و نیکوکاری و همچنین بزرگداشت روز درختکاری نامگذاری  پشده بود.

 

*مدیریت باشگاه استقلال خوزستان بلیط های این مسابقه را خریداری کرده بود و تماشای بازی برای علاقه مندان به فوتبال رایگان بود.

 

*قرار بود مارکار آقاجانیان و اوسیانو کروز دستیاران کارلوس کیروش امروز با حضور در اهواز این مسابقه را از نزدیک تماشا کنند و در حالی که هماهنگی های لازم در این خصوص نیز با دو باشگاه فولاد و استقلال خوزستان انجام شده بود، این سفر به دلایل نامعلوم لغو شد.

 

*سالار افراسیابی و مهدی جعفرپور از سیاه جامگان به دلیل محرومیت و مهدی زبیدی، عبدالهادی خنیفر و علی اصغر عاشوری از استقلال به دلیل مصدومیت غایبان این بازی بودند.

 

*پیش از آغاز بازی فرشاد سالاروند و امید سینگ از استقلال به سمت فرهاد کاظمی رفتند و از وی جهت حضور در بازی رخصت گرفتند.

 

*در ابتدای بازی تماشاگران بسیار اندکی از این بازی استقبال کرده بودند که به نظر گرمای هوای این روزهای اهواز دلیل این موضوع بود.

 

*در دقیقه 26 بازی سانتر زیبای رحیم زهیوی از سمت راست با ضربه سر شیرزادی ادامه یافت و محمدناصری دروازبان سیاه جامگان ان را برگشت داد ولی موسی کولی بالی توپ برگشتی را به گل تبدیل کرد و ضمن ثبت اولین گلش در این فصل، شاگردان ویسی نیز با یک گل از حریف خود پیش افتادند.

 

*آرش افشین بازیکن سابق فولاد که این روزها زمزمه پیوستنش به استقلال خوزستان شنیده می شود، از جایگاه ویژه بازی را تماشا می کرد.

 

*نیمه اول مسابقه با یک گل به سود آبی پوشان خاتمه یافت.

 

*پس از گذشت 22 هفته از رقابت ها بالاخره کارت خبرنگاران و عکاسان برای این فصل صادر شد و بین دو نیمه بین آن ها توزیع شد.

 

*همایون یوسفی یکی از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اهواز که به همراه چند تن دیگر از کاندیداها کارشان به انتخابات دور دوم کشیده شده است، از جایگاه ویژه نظاره گر بازی بود.

 

* در دقیقه ۵۷ مسابقه نیز تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه ۱۱۰۰ نفر اعلام شد.

 

* در دقیقه 63 بازی نیز استقلالی ها با گل شیرزادی با نتیجه 2 بر صفر از حریف مشهدی خود پیش افتادند.

 

* در دقیقه ۷۸ مسابقه سعید واسعی بازیکن تازه وارد مشهدی ها در موقعیتی تک به تک با عبور از سد فرناندو ده ژسوس دروازه او را باز کرد تا نتیجه 2-1 شود.

 

* این دیدار در نهایت با حساب 2 بر یک به سود آبی پوشان به پایان رسید تا شاگردان ویسی با یک بازی بیشتر و دو امتیاز بیشتر نسبت به هم نام تهرانی خود بار دیگر به صدر جدول صعود کند.

 

*درپایان این دیدار از محمد طیبی و حسن بیت سعید از استقلال خوزستان و بهروز افشار و مهدی مناری زاده از سیاه جامگان تست دوپینگ گرفته شد.

  • پنجشنبه/ ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ / ۱۸:۴۸
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: khouzestan-71457
  • خبرنگار :

برچسب‌ها