رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی:

با تاسیس دانشکده علوم پزشکی خوی موافقت شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی خبر موافقت با تاسیس دانشکده علوم پزشکی خوی را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، جواد آقازاده  در نشست خبری با اصحاب رسانه خبر موافقت با تاسیس دانشکده علوم پزشکی خوی را اعلام کرد  و افزود: در دویست و پنجاه و ششمین جلسه شورای گسترش دانشگاههای علوم پزشکی با تاسیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خوی موافقت بعمل آمد .

آقازاده تصریح کرد: راه اندازی دانشکده علوم پزشکی خوی از اولویتهای کاری ما بود و با توجه به وجود دانشکده پرستاری با قدمت بالا و سابقه موفق علمی آن و اعضای هیات علمی مجرب و همچنین وجود پزشکان حاذق در شهرستان، داشتن دانشکده علوم پزشکی را شایسته خوی و استان می دانیم.

وی اظهار کرد: با پیگیریها و تلاشی که انجام گرفت خوشبختانه شاهد اخذ موافقت تاسیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان خوی هستیم و این موفقیت را به مردم خوی و همچنین جمیع داشگاهیان و تلاشگران عرصه توسعه علوم آموزش عالی استان آذربایجان غربی بویژه تلاشگران عرصه سلامت تبریک عرض می کنم و لازم می دانم از حمایتهای ارزنده دکتر هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیز تشکر نمایم .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اضافه کرد : ایجاد زیر ساختهای توسعه آموزش عالی بویژه در عرصه علوم پزشکی را حق استان آذربایجان غربی می دانیم و بر این اعتقاد استواریم که مردم شریف این استان لایق بهترینها هستند و در راستای نیل به این هدف قدم برمی داریم 

  • چهارشنبه/ ۱۲ آبان ۱۳۹۵ / ۱۴:۴۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: orumiyeh-23001
  • خبرنگار :

برچسب‌ها