• دوشنبه / ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ / ۱۱:۰۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 0000476810
  • منبع : نمایندگی زنجان

انهدام شبکه توزیع ماده مخدر شیشه در زنجان

انهدام شبکه توزیع ماده مخدر شیشه در زنجان

ایسنا/زنجان رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان، از دستگیری پنج عضو یک شبکه توزیع‌کننده ماده مخدر شیشه در محدوده شهرستان زنجان خبر داد و گفت: در بازرسی از اعضای این شبکه نیم کیلو شیشه کشف و ضبط شد.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان، از دستگیری پنج عضو یک شبکه توزیع‌کننده ماده مخدر شیشه در محدوده شهرستان زنجان خبر داد و گفت: در بازرسی از اعضای این شبکه نیم کیلو شیشه کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه زنجان، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان، سرهنگ "مختار شیرمحمدی"، از دستگیری پنج عضو یک شبکه توزیع ماده مخدر شیشه و هرویین در شهرستان‎ زنجان خبر داد و افزود: ماموران در بازرسی از وسایل این متهمان نیم کیلو ماده مخدر شیشه کشف و ضبط کردند.

وی در تشریح این خبر، اظهار کرد: طی تحقیقاتی که از سوی پلیس مبارزه با موادمخدر زنجان انجام شد، ماموران دریافتند که فردی به نام «ج.الف» که به اتهام تهیه و توزیع ماده مخدر شیشه به 12 سال حبس محکوم شده بود با اخذ مرخصی از زندان متواری و با تشکیل شبکه تهیه و تیم‎های عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

شیرمحمدی تصریح کرد: در ادامه محل‎های اختفای متهمان در محدوده شهرستان زنجان شناسایی و ماموران برای دستگیری آن‌ها وارد عمل شدند.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان تاکید کرد: طی تحقیقات صورت گرفته ماموران دریافتند که متهمان قصد انتقال موادمخدر از استان البرز را دارند که طی عملیاتی غافلگیرانه متهمان با دو دستگاه خودرو سواری پراید حین انتقال و تحویل موادمخدر دستگیر شدند.

وی اظهار کرد: در بازرسی از پنج متهم دستگیر شده 41 گرم شیشه، 100 گرم هرویین، 20 گرم تریاک و شیره تریاک و در مجموع 530 گرم موادمخدر کشف شد.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه از متهمان مقدار زیادی آلات و ادوات بسته‎بندی هرویین و شیشه کشف شد، گفت: از اعضای این شبکه 10 دستگاه گوشی تلفن‌همراه، سه ترازوی توزین و دو دستگاه خوردو پراید کشف و توقیف شد.

وی با اعلام اینکه اعضای این شبکه حین دستگیری با سلاح سرد قصد حمله به ماموران را داشتند، گفت: متهمان دستگیر شده از طریق دادسرا روانه زندان شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha