• شنبه / ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ / ۱۲:۵۹
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 0001014735
  • منبع : جمعیت هلال احمر

مهم‌ترین عملیات‌های هلال احمر در کوهستان طی 24 ساعت گذشته

مهم‌ترین عملیات‌های هلال احمر در کوهستان طی 24 ساعت گذشته

مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تاکید کرد: پس از انجام عملیات سه ساعته تیم‌های امداد کوهستان، زن ۵۵ ساله سقوط کرده از ارتفاعات باباکوهی شیراز نجات داده شد.

مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تاکید کرد: پس از انجام عملیات سه ساعته تیم‌های امداد کوهستان، زن ۵۵ ساله سقوط کرده از ارتفاعات باباکوهی شیراز نجات داده شد.

به گزارش سرویس سلامت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مرتضی مرادی‌پور با اشاره به مهم‌ترین عملیات کوهستان در ٢۴ ساعت گذشته، گفت: در ساعت۱۲:۲۰ دقیقه چهاردهم فروردین ماه جاری سقوط زن ۵۵ ساله در شیراز از ارتفاعات باباکوهی از طریق تماس با ندای امداد اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از وقوع این حادثه یک تیم عملیات امداد و نجات کوهستان به محل حادثه اعزام شد که پس از بررسی‌های اولیه با توجه به صدمات وارد شده به این کوهنورد با بستن کارگاه اقدام به انتقال مصدوم کردند.

مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه فرد سقوط کرده از ناحیه پا دچار مصدومیت شده بود، اذعان کرد: تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر پس از انجام ۳ ساعت عملیات، مصدوم نجات داده شده را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

نجات جوان غرق شده از منطقه گردشگری علی کله

بنابر اعلام اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر، مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در تشریح عملیات ساحلی عصر روز گذشته نیز گفت: در ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه چهاردهم فروردین ماه، سقوط جوان ۲۰ ساله‌ای به داخل آب از طریق ندای امداد به جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد که بلافاصله تیم جست‌وجو و نجات این جمعیت به محل حادثه واقع در دزفول، منطقه گردشگری علی کله اعزام شد.

وی با تاکید بر اینکه برای نجات فرد مصدوم از سوی امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر تلاش مداوم و مستمر صورت گرفت، خاطرنشان کرد: محمد ٢٠ ساله از سوی امدادگران و نجاتگران نجات و به بیمارستان شهید گنجویان دزفول انتقال یافت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha