• چهارشنبه / ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ / ۱۱:۱۴
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 0001122312
  • منبع : فضای مجازی

پرواز بشقاب‌پرنده بر فراز هواپیمای مسافربری

انتشار تصاویر پرواز یک یوفو (معروف به بشقاب پرنده) بر فراز هواپیمای مسافربری در‌ آسمان نیویورک، بسیاری از کاربران اینترنتی را غافلگیر کرد.

انتشار تصاویر پرواز یک یوفو (معروف به بشقاب پرنده) بر فراز هواپیمای مسافربری در‌ آسمان نیویورک، بسیاری از کاربران اینترنتی را غافلگیر کرد.

به گزارش ایسنا، روزنامه ایران در ادامه نوشت: در این عکس‌ها هواپیمای مسافربری را می‌بینیم که تنها دقایقی پس از برخاستن از فرودگاه جی‌اف کندی نیویورک یک یوفو در آسمان ظاهر می‌شود و این هواپیما را همراهی می‌کند.

عکس‌ها به وسیله تلفن همراه یک رهگذر گرفته شده و در اینترنت انتشار یافته است.

علاقه‌مندان به یوفو می‌گویند: این تصاویر شیء پرنده عجیب (یوفو) را نشان می‌دهد که درست بالای سر هواپیما پرواز می‌کند.

هواپیمای مسافربری به سمت ویرجینیا در پرواز بوده که با پرنده فضایی روبه‌رو شده است. یوفو پس از مدت زمانی کوتاه از هواپیما سبقت گرفت و در آسمان ناپدید شد.

برخی کارشناسان امور فضایی حدس می‌زنند که بیگانگان پس از به دست آوردن اطلاعات از هواپیما و بررسی آن، محل را ترک کرده‌اند.

طی سال‌ها در آسمان آمریکا و در ایالت‌های مختلف تصاویر زیادی از یوفوها گرفته شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۵-۱۴ ۱۱:۵۱

تا به حال به اين فکر کرديد چرا موجودات فضايي! بايد به زمين سفر کنند؟! اين تصاوير ساختگي هستن.

avatar
۱۳۹۴-۰۵-۱۴ ۱۴:۵۷

به همون دليل که انسانها دوست دارند راجع به فضا و موجودات احتمالي فضايي بيشتر بدانند طبيعي است که موجودات فضايي هم دوست دارند زمين را بيشتر بشناسند

avatar
۱۳۹۴-۰۵-۱۴ ۱۷:۴۷

تا حالا به اين فکر کرده ايد در کهکشاني که راه شيري نقطه اي سفيد به حساب مي آيد و ميليون ها سياره وجود دارد کمي ساده انگاري است که ما فکر کنيم تنها موجودات ساکن در همه هستي هستيم ؟آن هم در شرايطي که دنبال موجوداتي مي گرديم که حتما بايد آب بخورند و حياتي مانند ما داشته باشند ؟

avatar
۱۳۹۴-۰۵-۱۴ ۱۸:۴۳

نگرش وجود موجوداتي به جز انسان توسط جريان خاصي کنترل و هدايت مي شود.تا بحال يک بار به اين فکر کرده ايد که چرا اکثر و تقريبا همه ي اين خبر ها و تصاوير و شائبه ها فقط در امريکا وجود دارد و مشاهده مي شود و نه باقي مناطق جهان ؟ بياييد ساده لوح نباشيم.هدف اين ها اينست که انسان را يگانه موجودات هوشمند هستي معرفي نکنند و مفهوم دين از جمله انسان بعنوان اشرف مخلوقات زير سوال برود

avatar
۱۳۹۴-۰۵-۱۴ ۲۳:۴۸

بي سواد

avatar
۱۳۹۴-۰۵-۱۴ ۲۰:۳۶

خداوند در قران کريم فرموده که احيينا کل شي من الماء.همه موجودات زنده را از آب افريديم

avatar
۱۳۹۴-۰۵-۱۴ ۲۲:۱۴

دوست عزيز شما ک ادعاي دين ميکنيد بهتر هست که از اين آيه ي قرآن هم مطلع باشيد ک خداوند فرمود جنبندگان را در تمام عالم هستي پراکنده ساختم! وجود داشتن موجودات از کرات ديگر دليلي براي نفي اشرف مخلوقات بودن انسان نيس!

avatar
۱۳۹۴-۰۵-۱۵ ۱۰:۱۸

لطفا در انتشار اين گونه اخبار بدون سند که احتمال غيرواقعي بودن آن ها بسيار بالاتر از واقعي بودنشان است با دقت بيشتري عمل کنيد.

avatar
۱۳۹۴-۰۵-۱۵ ۱۲:۵۱

اينکه در غير زمين حيات وجود داشته باشد فکر غير منطقي و اشتباهي نيست و اصلا نبايد انتظار داشت موجودات غير زميني حياتي مثل ما داشته باشند . امااز سوالاتي که در اين خبر بوجود مياد نميشه عبور کرد؟ 1- آيا در کشوري با چنين پيشرفت و امنيت به اين راحتي چنين وسيله اي مياد و بدون هيچ اثري رد ميشه و ميره 2- ايا وجود چنين وسيله اي در فضا واسه بررسي زمين نبايد به سطح زمين بياند 3- چراهمچين اتفاقاتي فقط در امريکا اتفاق ميفته 4- اين وسيله نمتونه پهباد هاي خود امريکا باشه که سريعا ميشه وسيله فضايي؟ 5- سوال مهم اينه هدف از نشر اين خبر تو امريکا چيه؟