• یکشنبه / ۱ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۱:۴۴
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 00061635854
  • منبع : بوشهر

فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد

قاتل زنجیره‌ای قصد انجام چند قتل دیگر در منطقه گوده را داشت

قاتل زنجیره‌ای قصد انجام چند قتل دیگر در منطقه گوده را داشت

ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در پی وقوع هشت فقره قتل در شهرستان کنگان در هفته گذشته و تهدید قاتل به کشتن تعدادی دیگر که با آنها مشکل داشته، پلیس استان بوشهر با شناسایی قاتل در صدد دستگیری او بوده است.

سردار خلیل واعظی با اشاره به اشراف اطلاعاتی و رصد لحظه به لحظه قاتل توسط پلیس، عنوان کرد: با برنامه ریزی و یک عملیات روانی به منظور جلوگیری از حادثه ای دیگر، قاتل را به محل مد نظر کشانده و با میدان دادن به وی پس از اینکه در نقطه مورد نظر قرار می گیرد نسبت به مذاکره با او جهت تسلیم شدن پرداخت که پس از مقاومت، وی اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرد و سپس توسط پلیس مورد اصابت گلوله قرار گرفته و کشته می شود. 

این مقام انتظامی افزود: طبق اطلاعاتی که پلیس در اختیار داشته، قاتل تصمیم داشته شب گذشته در منطقه گوده شهرستان کنگان اقدام به چند فقره قتل دیگر نماید که پلیس با هوشیاری و پوشش کامل منطقه مانع این اقدام فجیع شده است.

به گفته فرمانده انتظامی استان بوشهر این فرد به نام "ح.ب" در ۲۶ اسفندماه یک نفر را به قتل رسانده بود و در شامگاه ۲۸ اسفند نیز ابتدا یک نفر را کشته و سپس ۵ نفر از اعضای یک خانواده را به قتل رساند و پس از آن هم در بامداد ۲۹ اسفند یک نفر دیگر را کشت.

به‌ گفته سردار واعظی همگی این قتل‌ها به‌دلیل خصومت‌های شخصی و خانوادگی بوده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر عنوان کرد: قاتل برنامه داشته دیشب در منطقه‌ای به‌ نام گوده در کنگان دست به قتل‌ های دیگری بزند و چند تن دیگر از کسانی که با آنان خصومت داشته را بکشد و پلیس نیز که از این موضوع آگاهی داشته این افراد را در مقر انتظامی پناه می‌دهد.

وی ادامه داد: قاتل دیشب با هدف کشتن این چند نفر وارد فرماندهی انتظامی شهرستان کنگان می‌شود که در تمام این مدت تحت نظر و رصد نیروهای ویژه و تیم‌های تخصصی پلیس شهرستان کنگان و استان بوشهر بود. وی پس از ورود به مقر انتظامی شهرستان کنگان اقدام به گرفتن فیلم و عکس و انتشار می‌کند و در یک زمان مشخص پلیس به او اخطار می‌دهد که به‌ علت عدم تمکین‌، به‌ دست نیروهای ویژه پلیس کشته می‌شود.

به گفته این مقام انتظامی "ح.ب" سابقه یک قتل دیگر در سال ۱۳۷۲ و همچنین ۲۰ سال حبس به جرم حمل مواد مخدر در یکی از کشورهای خلیج فارس را داشته است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۱-۰۱ ۱۱:۴۵

چه وحشتناک