• یکشنبه / ۸ فروردین ۱۴۰۰ / ۰۷:۱۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 00061635927
  • خبرنگار : 71565

با اشاره به بیانات نوروزی رهبری؛

میرزایی: رهبری معظم انقلاب نسبت به اعمال مسئولین ذره‌پروری کردند

میرزایی: رهبری معظم انقلاب نسبت به اعمال مسئولین ذره‌پروری کردند

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به بیانات نوروزی رهبری انقلاب در خصوص چگونگی تحقق شعار جهش تولید، عنوان کرد: مقام معظم رهبری نسبت به اعمال و رفتار کارگزاران در سال گذشته، ذره‌پروری و از کوتاهی‌های بخشی از مسئولین نظام نیز چشم‌پوشی کردند.

حسین میرزایی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ به نام سال «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها‬⁩ " گفت: مهمترین رکن برای اینکه یک کشتی به مقصد خود برسد ناخدای آن کشتی است، در کشور ما هم آن شخصی که اداره کلان کشور را به دست دارد رهبر معظم انقلاب است، اگر فرمایشات ایشان خدایی ناکرده مورد بی توجهی قرار بگیرد کشتی این کشور به ساحل نجات نخواهد رسید، اما اگر مسئولین امر به خوبی به فرمایشات معظم له گوش فرا دهند و عمل کنند این مهم موجب شکوفایی کل کشور می شود؛ چرا که تجربه ثابت کرده است نسخه هایی که رهبر معظم انقلاب برای کشور پیچیده اند همیشه بسیار دقیق و کارآمد بوده است.

وی افزود: باید توجه کنیم مقام معظم رهبری در فرمایشات نوروزی خود نسبت به کارگزاران اظهار محبت فرمودند؛ یعنی نسبت به اعمال و رفتار آنها در سال گذشته ذره‌پروری و از کوتاهی‌های بخشی از مسئولین نظام نیز چشم‌پوشی کردند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس عنوان کرد: اگر واقعا در سال ۱۴۰۰ مسئله تولید جدی گرفته شود، موانع بر سر راه آن رفع شود و چه دولت کنونی و چه دولت جوان انقلابی که حاکم خواهد شد درصدد حمایت از آن باشد ظرفیت های کشور وجود دارد و ثمره خوبی را به دنبال خواهد داشت، این ظرفیت ها به میزانی مطلوب است که با بهره مندی از آنها امکان اداره چند ایران هم وجود دارد چه برسد به یک جمعیت ۸۰ میلیون نفری.

وی در پایان اضافه کرد: خداوند یک نعمت بزرگی که به ما اعطا کرده است رهبر معظم انقلاب است، ایشان در جهان حاضر در میان مسئولین کشورهای مختلف جهان بی بدیل هستند، باید نسبت به این نعمت قدرشناس باشیم، اگر هم مردم کشور ما به دنبال سعادت هستند باید به فرمایشات ایشان توجه لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha