• سه‌شنبه / ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ / ۱۵:۱۵
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 00061655176
  • خبرنگار : 50291

برگزاری نشست تعیین تکلیف بیمارستان ۹۶ تختخوابی پیشوا

برگزاری نشست تعیین تکلیف بیمارستان ۹۶ تختخوابی پیشوا

ایسنا/تهران نشست تعیین تکلیف بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهرستان پیشوا به ریاست فرماندار پیشوا و با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، دادستان شهرستان، رئیس اداره اطلاعات، معاون امور عمرانی فرمانداری، شهردار، رئیس شبکه بهداشت‌ و درمان و جمعی از مسئولان برگزار شد.

حسین عباسی فرماندار پیشوا ظهر سه شنبه ۳۱ فروردین ماه در این جلسه بیان کرد: در سال ۷۲ زمین مورد نیاز برای احداث مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی از سوی شهرستان تامین و در اختیار این نهاد علمی قرار گرفت.

وی ادامه داد: بعد از آن در سال ۸۷ بحث احداث بیمارستان توسط دانشگاه مطرح شد و مجددا زمین لازم برای این پروژه از سوی راه‌ و شهرسازی به دانشگاه واگذار شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان پیشوا خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی طی این سال‌ها در بحث تولید علم و فناوری، کمک شایانی نموده است ولی متاسفانه نتوانسته به تعهدات خود در راستای تکمیل و راه اندازی بیمارستان عمل کند.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر و به ویژه از زمان شیوع کرونا، ضرورت وجود بیمارستان در منطقه بیش از هر زمان دیگری احساس شده است و علی رغم زحمات متولیان امر بهداشت و درمان، تا زمانی که بیمارستان راه اندازی نشود، همچنان در این حوزه مشکل خواهیم داشت. 

این مقام مسئول تصریح کرد: در سال گذشته، جلسه ای با حضور استاندار محترم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و نماینده مردم شهرستان برگزار و طی آن تفاهمنامه‌ای تنظیم شد که دانشگاه آزاد اسلامی تا به امروز از امضای آن خودداری کرده است. 

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: در قرارداد واگذاری زمین از سوی راه و شهرسازی به دانشگاه آزاد اسلامی برای احداث بیمارستان، صراحتا بیان شده که اگر دانشگاه نتواند به تعهدات خود در موعد مقرر عمل نماید، زمین به راه و شهرسازی بازگردانده می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان پیشوا خاطرنشان کرد: از آنجا که تاکنون اقدامات و پیگیری‌های فراوان صورت گرفته بی نتیجه مانده، با اقدامات فوری و از طریق حقوقی، بیش از این اجازه تضییع حقوق مردم منطقه را نمی‌دهیم. 

عباسی عنوان کرد: فرصت را غنیمت دانسته و همزمان با پیگیری‌های حقوقی، اقدامات اولیه و هماهنگی‌های لازم برای تهیه و ارائه طرح پروژه از سوی دانشگاه‌ علوم پزشکی شهید بهشتی صورت می‌گیرد تا بتوان در کمترین زمان ممکن این موضوع را به نتیجه رساند.

وی ادامه داد: با اتفاق نظری که میان مسئولان شهرستان پیشوا حاکم است؛ امیدواریم اتفاقات خوبی رقم بخورد و هر چه سریع‌تر موانع این پروژه برطرف و عملیات اجرایی آن آغاز شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha