• شنبه / ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ / ۰۵:۱۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 00061684836
  • خبرنگار : 71565

غضنفرآبادی: عرصه شعار دادن لوث شده است

غضنفرآبادی: عرصه شعار دادن لوث شده است

رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم پرهیز از طرح شعار های غیرواقع بینانه در عرصه انتخابات عنوان کرد: متاسفانه به دلیل اینکه در گذشته به میزان زیادی شعار های غیر واقع بینانه بیان شده دیگر این عرصه شعار لوث شده است.

موسی غضنفرآبادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بیانات اخیر رهبری در خصوص ضرورت پرهیز کاندیداهای انتخابات پیش رو از طرح وعده های توخالی و دروغین گفت: حضرت آقا در فرمایشات اخیر خود تاکید فرمودند شعارهای غیرواقع بینانه از سوی کاندیداهای انتخاباتی مطرح نشود، گاهی اوقات این شعارها فریب مردم تلقی‌ می شود، متاسفانه به دلیل اینکه در گذشته به میزان زیادی شعارهای غیر واقع بینانه بیان شده دیگر این عرصه شعار لوث شده است.

وی افزود: وعده هایی که پیشتر گفته شده و گفته می شود درصورتی که محقق نشود موجب ایجاد بی اعتمادی در مردم خواهد شد و بعدها جبران این بی اعتمادی خیلی سخت خواهد بود، در صورتی که کاندیدای انتخاباتی شاهد این باشند که رقیب وی از شعارهای غیر واقع استفاده می کند و فضا را برای این امر مهیا ببیند او هم چنین کاری خواهد کرد و این رفتار خود موجب یک هرج و مرج تبلیغاتی و انتخاباتی می شود.


رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی همچنین بیان کرد: البته امروزه مردم دیگر به این شعارها توجه نمی کنند و باوری هم به آنها ندارند چرا که باورهای مردم آسیب دیده است؛ یعنی اگر فردی بتواند کاری هم انجام بدهد باز هم مردم به گفته او باور نخواهند داشت.

غضنفرآبادی عنوان کرد: حضرت آقا فرمودند کاندیداها برای اینکه بیشتر دیده شوند هنجارشکنی نکنند و خطوط نظام را نشکنند، چرا که برخی برای بهتر دیده شدن دست به چنین اقدای می زنند و این عمل در اصطلاح به معنای ناخن در چشم خود کردن است، پس باید از این امر اجتناب کنند، موضوع بسیار حائز اهمیت دیگری که ایشان بر آن تاکید داشتند این بود که کاندیداها مردم را از رقیب خود نترسانند؛ چرا که اکنون این میدان مسابقه، میدان خدمت است و نباید اینگونه باشد که افراد مردم را از رقیب خود بترسانند.

نماینده مردم بم در مجلس در پایان از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری خواست که به این منویات معظم له توجه لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha