• دوشنبه / ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۷:۳۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 00061697089

مهرعلیزاده: مشکل اقتصاد را یک اقتصاددان می تواند حل کند

مهرعلیزاده: مشکل اقتصاد را یک اقتصاددان می تواند حل کند

ایسنا/گلستان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مشکل امروز کشور راه‌اندازی تولید و از بین بردن رانت‌ها است، گفت: کسی می‌تواند مشکل اقتصاد را برطرف کند که موضوعات اقتصادی را بداند.

محسن مهرعلیزاده عصر امروز دوشنبه ۲۴ خردادماه در گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم گلستان، اظهار کرد: امروز کشور در مقطع تاریخی خطیری قرار گرفته و مردم دست به انتخاب کسی می‌زنند تا راهی برای بیرون رفت از مشکلات کشور بیابد و خدمت گذاری به تمام معنا برای آنها باشد.

وی افزود: امروز فقر، تنگدستی، بیکاری، فاصله بسیار زیاد اجتماعی، کشمکش‌های بی‌حاصل بین افراد، گروه‌ها و صاحب‌نظران سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، دست ناپاکی، اختلاس و فساد شرایط را برای مردم به گونه‌ای کرده که امید به آینده برای آنها کم شده است. کشوری که می‌تواند و می‌توانست به قوی‌ترین کشور منطقه تبدیل شود، امروز با مشکلات عدیده‌ای مواجه است.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: متأسفانه این موضوعات باعث شد اعتماد مردم به حاکمیت، مدیران اجرایی و مدیریت نسبت به آنچه که در سال‌های ابتدایی انقلاب وجود داشت، به مقدار بسیار زیادی آسیب ببیند. از بین رفتن اعتماد باعث می‌شود حتی در صورتی مسئولان بخواهند در جهت منافع ملی کاری انجام دهند، مورد پذیرش مردم نباشد.

مهرعلیزاده با بیان اینکه مردم مسئولی می‌خواهند که درد آنها را بفهمد، گفت: مسئولی که در بالا نشسته باید راه برون رفت از مشکلات را معرفی و طراحی کند و مردم در جهت آن حرکت کنند. اینکه همه کار را به مسئول بالادستی بسپاریم، نادرست است.

وی گفت: در ۱۲ دولت‌ پیشین، خدمات بسیاری به مردم ارائه شد و منکر این خدمات نیستم.

وی با بیان اینکه آمریکا هیچ‌وقت با ما دوستی نکرده است، تصریح کرد: گمان می‌کردیم با برجام می‌توانیم راه‌های سرمایه‌گذاری خارجی و تبادلات خارجی را در کشور بگشاییم اما آمریکا با خروج از برجام و اعمال تحریم‌های مختلف، این راه را بست.

مهرعلیزاده در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: ما کشور بزرگی هستیم و باید با بزرگواری با دنیا برخورد کنیم و تاریخ و تمدن چند هزارساله خود را به نمایش بگذاریم.

 این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: در "دولت زندگی" می‌آییم که بگوییم ما جنگ، زور و تحکیم نمی‌خواهیم و به دنبال زندگی کردن هستیم. هرکسی یک بار فرصت زندگی کردن دارد.

وی با اشاره به اینکه در دولت ما در خصوص اشتغال، مسکن، بازنشستگان، موضوع برخورد با قاچاق و ... برنامه داریم، گفت: یکی از اقدامات این است که یارانه ۵ دهک پایین جامعه را دست‌کم ۵ برابر خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha