• دوشنبه / ۲۸ تیر ۱۴۰۰ / ۱۵:۱۷
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 00061725127
  • خبرنگار : 50291

رییس اداره بهزیستی ورامین خواستار شد؛

برخورد جدی با کودک همسری در ورامین

برخورد جدی با کودک همسری در ورامین

ایسنا/تهران رییس اداره بهزیستی ورامین خواستار برخورد جدی با کودک همسری شد و از خانواده‌ها خواست در این خصوص تحقیقات کافی را داشته باشند ، تا دچار آسیب‌های پس از آن نشوند.

اعظم هراتی رئیس اداره بهزیستی ورامین بعد از ظهر دوشنبه ۲۸ تیر ماه در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: انتظارات بهزیستی از دستگاه ها برای همکاری فراوان است ؛ در حوزه پیشگیری جای کار بسیار گسترده است و امیدواریم در مواردی که با دستگاه های دیگر همسو و هم جهت هستیم آنها نیز ما را یاری کنند.

این مقام مسئول در خصوص وجود  جامعه ۴۳۰۰ نفری معلولین در ورامین و حمایت های بهزیستی از آنان نیز بیان کرد: لازم است ، آزمایشات ژنتیکی قبل از ازدواج جدی تر گرفته شود و وقتی خانواده ای گرفتار شد هم خودش آسیب خواهد دید هم جامعه را دچار مشکل می کند و نمونه آن در شهر ورامین وجود خانواده های چهار و پنج معلوله هست که وقتی ریشه یابی می گردد غربالگری و ژنتیک قبل از ازدواج انها صورت نگرفته است. 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ورامین با اشاره به آسیب های خانوادگی و وجود آمار بالای طلاق در جامعه اظهار کرد: در بحث کاهش طلاق خصوصا طلاق های توافقی جلسات الزام آوری تعریف شده است که پنج جلسه مشاوره برای جلوگیری از آن بصورت اجبار تاکید شده است و در این ارتباط نتایج خوبی نیز حاصل شده است.

هراتی برای جمع آوری متکدیان از سطح شهر خاطر نشان کرد: ۱۳ اداره و نهاد برای جمع آوری متکدیان متولی هستند که بهزیستی هم یکی از آنها است ، ولی متولی اصلی شهرداری است که باید در جمع آوری متدکیان و کارتن خواب ها اهتمام کافی را داشته باشد.

وی در پایان با ابراز نگرانی در خصوص وجود موارد کودک همسری در ورامین خواستار برخورد جدی با این موضوع شد و از خانواده ها خواست در این خصوص تحقیقات کافی را داشته باشند ، تا دچار آسیب های پس از آن نشوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha