• چهارشنبه / ۳۰ تیر ۱۴۰۰ / ۲۱:۴۷
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 00061726622
  • خبرنگار : 71625

کنسرتی که سهراب پورناظری به خوزستان تقدیم می‌کند

کنسرتی که سهراب پورناظری به خوزستان تقدیم می‌کند

سهراب پورناظری _ آهنگساز و نوازنده _ کنسرت پیشروی خود را در فرانسه به مردم خوزستان تقدیم کرد.

به گزارش ایسنا، سهراب پورناظری که قرار است ۲۳ جولای در گپویلرآلزاس فرانسه به همراه گروه موسیقی ارنست به روی صحنه برود، با انتشار پستی در حساب رسمی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این اجرا را به مردم خوزستان تقدیم می‌کند.

پورناظری آهنگساز موسیقی سنتی و نوازنده تنبور، کمانچه و سه تار است.

او تا کنون فیلم‌های آرایش غلیظ، رگ خواب و شعله‌ور به کارگردانی حمید نعمت‌الله و فیلم آستیگمات به کارگردانی  مجیدرضا مصطفوی را آهنگسازی کرده است.

وی با گروه‌ها و هنرمندان مختلف از جمله همایون شجریان، شجاعت حسین خان، beyond borders project و Pacific Symphony Orchestra The همکاری داشته است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۴-۳۱ ۰۸:۲۶

درود

avatar
۱۴۰۰-۰۴-۳۱ ۱۷:۵۲

سهراب پور ناظری عالی هستند.

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۱ ۰۰:۰۸

سلام خواهران وبرادران حُسن نیت انسان دوستانه ی شما برمامردم خوزستان واضح ومبرهم است. اما چه کنیم مشکلات ما،مافوق تصورشماست😔

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۱ ۱۴:۴۶

خیلی ها نمی تونند کاری انجام بدهند ولی به یاد شما هستند

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۱ ۱۱:۵۶

درود بر استاد سهراب پور ناظری

avatar
۱۴۰۰-۰۵-۰۱ ۱۴:۱۵

خوب این کار چه فایده ای داره برا مردم خوزستان که هر سلبریتی کارش رو بهشون تقدیم کنه؟

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۱ ۱۶:۱۸

امثال ایشون و برادرشون که خوب بلدن با کدوم خواننده حاشیه دار کار کنن و چجوری تبلیغات راه بندازن برای فروش بلیت که یک ساعت کنسرت در اروپا براشون شیرین هفتصدمیلیون تومن درآمد بادآوره بیاره، اگه خیلی راست میگن و دلشون برای محرومان این مملکت میسوزه، جای حواله حرف که باد هواست، سهمی از اون درآمد دلاری رو اختصاص بدن به مردم خوزستان و سیستان و کردستان و افغانستان! 🍃 رشد و تکامل یک هنرمند بستگی روشنی به میزان امکان حضور او در فضای عمومی و ارائه آثار هنری به مخاطبان دارد. فرصتی که شوربختانه، در دهه‌های اخیر از زنان هنرمند ایرانی (خصوصاً‌ در عرصه موسیقی و به ویژه در حیطه خوانندگی) تا حد زیادی دریغ شده است. هم‌اکنون در فصل جدید کارهای هنری خود برآنم که بخشی از توان و زمان خود را برای هنر زنان توانمند سرزمینم صرف کنم. از این رو همکاری خود را با «سحر محمدی بروجردی» که از آینده‌سازان آواز موسیقی ایرانی است آغاز می نمایم. این همکاری علاوه بر فعالیت هنری مشترک، پیشبرد و مدیریت مسیر هنری این خواننده جوان و توان‌مند که از این پس با نام «سحر بروجردی» به ارائه آثار هنری خواهد پرداخت، خواهد بود. در نخستین گام از این هم‌کاری، به زودی کنسرتی در سالن معتبر «پیر لویی» در برلین همزمان با نمایشگاه پنج هزار سال هنر ایران اجرا خواهد شد و سپس آلبومی را در فضای موسیقایی کمتر تجربه شده به شما عزیزان تقدیم خواهیم کرد. با مهر

avatar
۱۴۰۰-۰۷-۰۵ ۰۹:۳۸

چرا صفحه میزارید پشت سر هنرمندان مردمی؟ خیلی اگر کنجکاو هستید بدانید، مناسبت این اجرای بین المللی و انتشار آلبوم مشترک کادوی تولد شاه داماد به عروس خانم است در زادروز فرخنده او، آن هم درست قبل از خواستگاری رسمی که با سلیقه خوب و پیشنهاد سنجیده استاد کیخسرو پدر سهراب هماهنگ شده. اشکالی دارد اگر کنار این فعالیتهای هنری فاخر، با آکادمی رقص در هلند قراردادی ببندند و با سرمایه شخصی نمایندگی تهران آنها را دایر کنند تا آموزش دهند؟ دو سال قبل تهمورس عین این پروژه را جهت نرم کردن دل همسر آینده اش و با اجرای کنسرتی برای مژگان شجریان در سوئد انجام داد و هیچ سر و صدایی نداشت.