• پنجشنبه / ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 00061737358
  • خبرنگار : 30054

بهترین دوربین مداربسته وایرلس چرخشی ارزان قیمت

بهترین دوربین مداربسته وایرلس چرخشی ارزان قیمت

اگر به دنبال دوربین مداربسته ای میگردید که قابلیت چرخش و کنترل از راه دور را داشته باشد بهترین گزینه دوربین مداربسته بیسیم چرخشی میباشد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فروشگاه مالکد، این دوربین ها ۳۶۰ درجه قابلیت چرخش دارند و شما می‌توانید از طریق موبایل از هر نقطه از جهان این دوربین ها چرخانده و محل کار و یا منزلتان را کنترل کنید.

از کجا دوربین مداربسته بیسیم چرخشی را خریداری کنیم ؟

فروشگاه اینترنتی مالکد مرکز فروش انواع دوربین مداربسته بیسیم چرخشی، دوربین مداربسته کوچک رم خور، ردیاب خودرو می‌باشد جهت خرید و اطلاع از قیمت این محصولات میتوانید به فروشگاه اینترنتی مالکد مراجعه کنید.

تماس :۰۹۱۲۹۳۸۹۲۲۵

آدرس وب سایت : Malked.com

کاربرد دوربین مداربسته Mini PTZ

منازل و ساختمان های مسکونی

فروشگاه ها

مراکز درمانی و آموزشی

سازمان ها و شرکت ها

خروجی تصاویر با کیفیت بالا

یکی از مهمترین فاکتورها برای دوربین های مداربسته، کیفیت تصویر خروجی یا رزولوشن دوربین خواهد بود. دوربین AHD Mini PTZ۲۵ از این ویژگی مهم برخوردار است و خروجی تصاویر با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل ایجاد می کند. تصاویر با کیفیت بالایی اسکن خواهد شد و به طور منظم اجسام متحرک را به نمایش می گذارد. این دوربین مداربسته بیسیم چرخشی Mini PTZ با رزولوشن بالا تصاویر را از طریق کابل کواکسیال نقطه به نقطه انتقال می دهد.

ثبت تصاویر با لنز باکیفیت

یکی از عواملی که می تواند در خروجی تصاویر با کیفیت نقش مهمی ایفا کند، لنز دوربین مداربسته است. دوربین کوچک رم خور چرخشی Mini PTZ لنزی باکیفیت و از نوع متغیر دارد. فاصله کانونی لنز دوربین ۲/۸ تا ۱۲ میلیمتر ۳ مگاپیکسلی بوده و به طور اتوماتیک تا ۴ برابر زوم می کند و با قابلیت چرخش آن، نظارت در تمام نقاط اماکن امکان پذیر است.

ویژگی ظاهری دوربین مداربسته بیسیم چرخشی Mini PTZ

علاوه بر عملکرد و کیفیت هر دوربین مداربسته ای، عامل دیگری که بر روی انتخاب دوربین های مداربسته بسیار دخیل است، ویژگی ظاهری آن دوربین می باشد. دو واقع خیلی از افراد علاوه بر عملکرد به ظاهر دوربین مداربسته هم اهمیت می دهند. یکی دیگر از دلایلی که سبب محبوبیت دوربین مداربسته بیسیم چرخشی Mini PTZ شده، وزن سبک و انداره کوچک آن خواهد بود. این دوربین مداربسته کوچک مخفی چرخشی در امکان نصب در تمام مکان ها را دارد و با تمام شرایط آب و هوایی سازگار است.

جنس این مدل دوربین مداربسته بیسیم چرخشی از فلز و پلاستیکی بوده، و از دیگر ویژگی های مهم ظاهر آن می توان مقاومت این دوربین مداربسته در برابر رعد و برق، باد و باران و هر شرایط آب و هوایی دیگر اشاره کرد.

قابلیت کنترل از راه دور

شما می توانید هر کجا که هستید بر مکان مورد نظر خودتان نظارت داشته باشید، این یکی از مزایای دوربین مداربسته بیسیم چرخشی است. به طور مثال، اگر در منزل حضور دارید می توانید موقعیت محل کار خود را بررسی کرده و خیالتان از بابت امنیت و آرامش راحت باشد. کنترل از راه دور، توسط تلفن همراه با سیستم عامل های اندروید و آی فون و با تکنولوژی PAN، TILT و همچنین ZOOM کار می کند.

جهت نیاز به راهنمایی در زمینه خرید دوربین مداربسته کوچک چرخشی و انواع دوربین مداربسته وای فای با کارشناسان فروشگاه اینترنتی مالکد تماس بگیرید-۰۹۱۲۹۳۸۹۲۲۵

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha