• سه‌شنبه / ۲ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۹:۴۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 00061751457
  • خبرنگار : 71620

موافق وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی و گردشگری

رضایی: نگاه تحول گرایانه ضرغامی قابل تحسین است

نماینده مردم کنگاور در مجلس به عنوان موافق وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به موضوع تعامل با مجلس، ارتباط با رسانه ها، روحیه جوانگرایی و آشنایی با مبانی نظری قرآن کریم اشاره کرد.

به گزارش ایسنا، علی رضایی در سومین نوبت جلسه علنی امروز(سه‌شنبه) به عنوان موافق وزیر پیشنهادی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: نگاه تحول گرایانه ضرغامی قابل تحسین است. بنده کارمند صدا و سیما بودم و از نزدیک با ایشان آشنایی دارم. تخصص و تجربه در حوزه مرتبط با رسانه از ویژگی‌های بارز ایشان است. همچنین توانمندی در ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی در دستگاه‌های امنیتی و حاکمیتی پیرامون مأموریت‌های وزارتخانه از دیگر ویژگی‌های ایشان است.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، عزت الله ضرغامی را از نظر مدیریتی توانمند و شجاع نامید و گفت: ایشان با مبانی نظری و قرآنی آشنایی دارند و این موضوع می‌تواند در مأموریت‌ها کمک کند. ایشان در ماجرای "فتنه ۸۸" روشنگری کردند پس شجاعت خوبی دارند.

وی همچنین به مسئله تعامل ضرغامی با مجلس اشاره کرد و گفت: تعامل ایشان در ادوار مختلف سازنده بوده است. از طرف دیگر ایشان روحیه جوان گرایی دارد و به شایستگی جوانان اعتماد می‌کند، این در حالی است که ایشان به فضای مجازی مسلط هستند و می‌تواند برای توسعه کسب و کارهای نوین بکوشند.

رضایی در پایان با اشاره به سهم گردشگری در اقتصاد ایران و بیان انتظارتش از وزیر پیشنهادی گردشگری دولت سیزدهم، اظهار کرد: ضرغامی سابقه حضور در سه کابینه گذشته دارند و می‌توانند تجربیات ملی را به دولت جدید منتقل کند، ایشان همچنین به مقابله با بروکراسی زیان بار اعتقاد دارند و می‌توانند از ظرفیت نخبگان و کارشناسان استفاده کند. امید می‌رود که با کمک شما نمایندگان، ضرغامی رأی اعتماد بگیرد تا بتواند جذابیت‌های ایران و گردشگردی این کشور را به رسانه‌های بین المللی نشان دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha