• شنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۴:۵۷
  • دسته‌بندی: ادبیات و کتاب
  • کد خبر: 00061753853
  • خبرنگار : 71573

فهرستی‌ برای کتاب خواندن با خانواده

فهرستی‌ برای کتاب خواندن با خانواده

فهرست پنجمین خورجین کتاب با خانواده با شعار «با هم بخوانیم، بیاموزیم و لذت ببریم» در شهریورماه منتشر شد.

به گزارش ایسنا، شورای کتاب کودک اعلام کرد طرح خورجین کتاب برای خانواده به مناسبت سال جهانی «خانواده» نخستین‌بار در سال۱۹۹۴/۱۳۷۳ در شورای کتاب کودک به وسیله زنده‌یاد منصوره راعی و زنده‌یاد ثریا قزل‌ایاغ اجرا شد.طرح خورجین کتاب از سوی شورای کتاب کودک در کنگره‌ جهانی سال ۱۹۹۴ دفتر بین‌المللی کتاب برای نسل جوان IBBY، در اسپانیا معرفی و گزارش شد و مورد تحسین قرار گرفت. در سال ۱۳۹۹ طرح خورجین کتاب بار دیگر به صورت کتابشناسی آثار برگزیده و شایان تقدیر و چهارستاره از فهرست شورای کتاب کودک مطرح شد. 

شورای کتاب کودک در ادامه نوشته است: پنجمین خورجین کتاب با خانواده  با شعار «با هم بخوانیم، بیاموزیم و لذت ببریم» در شهریور ۱۴۰۰ تقدیم شد. با دانلود این فایل به فهرستی از آثار همراه با تصویر جلد، مشخصات و کلیدواژگان  برای همه اعضای خانواده دست پیدا می‌کنید. لطفا این فایل را با دیگران به اشتراک بگذارید.

اولین خورجین خواندن با خانواده در سال ۱۳۹۹ به مناسبت ۲۵ اردیبهشت برابر با ۱۵ می «روز جهانی خانواده»، با شعار «با هم بخوانیم، بیاموزیم و لذت ببریم» تقدیم شد.
 

دومین خورجین خواندن با خانواده در سال ۱۳۹۹ به مناسبت ۳۱ شهریور برابر با ۲۱ سپتامبر «روز جهانی صلح» با شعار «صلح را باید از کودکی آموخت» تقدیم شد.

سومین خورجین خواندن با خانواده با شعار «با هم بخوانیم، بیاموزیم و لذت ببریم» در بهمن ۱۳۹۹  تقدیم شد. در این خورجین علاوه بر معرفی کتاب‌های مناسب کودک متولدشده تا بزرگسالان، کتاب‌های گویا نیز معرفی شدند.
 

چهارمین خورجین کتاب با خانواده  با شعار «با هم بخوانیم، بیاموزیم و لذت ببریم» در ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ به مناسبت هفته خانواده _تنوع فرهنگی، گفت‌وگو و توسعه تقدیم شد. 

پنجمین خورجین کتاب با خانواده با شعار «با هم بخوانیم، بیاموزیم و لذت ببریم» در شهریور ۱۴۰۰ تقدیم شد. با دانلود این فایل به فهرستی از آثار همراه با تصویر جلد، مشخصات و کلیدواژگان  برای همه اعضای خانواده دست پیدا می‌کنید. لطفا این فایل را با دیگران به اشتراک بگذارید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha