• چهارشنبه / ۱۰ آذر ۱۴۰۰ / ۱۰:۵۵
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 00061831193
  • خبرنگار : 50024

بانک اطلاعاتی مشاغل خرد البرز تکمیل می‌شود

بانک اطلاعاتی مشاغل خرد البرز تکمیل می‌شود

ایسنا/البرز مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: بنا شده بانک اطلاعاتی مشاغل کسب و کارهای خرد استان تکمیل شود تا بتوان در خصوص اعتبار تخصیص یافته و اشتغال ایجاد شده در این حوزه با جزئیات بیشتر مانور داد.

حسین فلاح نژاد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از مدت‌ها پیش با محوریت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بسیج سازندگی، مقرر شده قرارگاه مشاغل خرد استان راه اندازی شود.

وی ادامه داد: پیش جلساتی در این خصوص برگزار شده و امیدواریم ظرف تا دو ماه آینده اولین جلسه رسمی در این خصوص با حضور دستگاه‌های مرتبط برگزار شود.

وی با بیان اینکه تسهیلاتی از سوی این قرارگاه به متقاضیان راه اندازی مشاغل خرد تعلق می‌گیرد، گفت: در نظر داریم در ارائه این تسهیلات به مواردی چون برخورداری یک نفر از تسهیلات از سوی چند دستگاه جلوگیری شود و در کنار آن بر نحوه هزینه کرد تسهیلات هم نظارت دقیق‌تری صورت بگیرد تا اطمینان لازم در خصوص ایجاد اشتغال پایدار ایجاد شود.

فلاح نژاد اضافه کرد: بنا شده بانک اطلاعاتی مشاغل و کسب و کارهای خرد استان تکمیل شود تا بتوان در خصوص اعتبار تخصیص یافته و اشتغال ایجاد شده در این حوزه با جزئیات بیشتر مانور داد.

این مسئول تاکید کرد: از ابتدای سال تا کنون حدود ۱۳۰۰ مجوز راه اندازی مشاغل خانگی در استان صادر شده و در سال‌های گذشته هم به فراخور اعتبار و تسهیلات تخصیص یافته مجوزهایی صادر شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: سال ۹۷ حدود ۱۴۰۰ مجوز، ۹۸ حدود ۶۰۰ و سال ۹۹ هم حدود ۶۰۰ مجوز در این حوزه صادر شده است.

وی توضیح داد: در حال حضار مجوزهای مشاغل خانگی به صورت الکترونیکی صادر می‌شود و رهگیری تسهیلات پرداخت شده هم از بستر الکترونیکی انجام می‌شود.

این مسئول گفت: میزان تسهیلاتی که در حوزه مشاغل از ۵۰ تا حداکثر ۵۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha