• چهارشنبه / ۸ دی ۱۴۰۰ / ۲۲:۱۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 00061854631

رئیس ستاد بحران شهرستان شیراز تاکید کرد:

ضرورت آماده باش برای مقابله با بحران احتمالی در شیراز

ضرورت آماده باش برای مقابله با بحران احتمالی در شیراز

ایسنا/فارس فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان شیراز بر ضرورت آماده باش کامل دستگاههای اجرایی برای مقابله با بحران احتمالی ناشی از بارندگی تاکید کرد. 

محمدرضا امیری شامگاه چهارشنبه ۸ دی در نشست فوق‌العاده شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان شیراز با اشاره به گزارش‌های سازمان هواشناسی مبنی بر قطعیت بارش‌های سیلابی و وزش تندباد و تهدیدهای ناشی از آن، بر اجرای صحیح دستورالعمل‌های احتیاطی زمستانه ابلاغی مدیریت بحران از سوی تمام دستگاههای اجرایی و خدمات رسان شهرستان تأکید کرد.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان شیراز بر ضرورت آماده باش کامل تمام دستگاه‌های امدادی، خدماتی و انتظامی برای مداخله به موقع در امدادرسانی و پیشگیری از هرگونه حادثه احتمالی تاکید و خاطرنشان کرد: تمام رسانه‌ها به ویژه صدا و سیمای مرکز فارس، بخشداریها، امور عشایر و سایر اعضای ستاد نسبت به اعلام عمومی و هشدار مکرر به شهروندان و به ویژه جامعه عشایری، روستائیان و کشاورزان اقدام و با تولید و اکران محتوای آموزشی پیشگیرانه، در تنویر افکار عمومی مداومت داشته باشند.

امیری با اشاره به اینکه طبق پیش بینی‌های سازمان هواشناسی، طی روزهای پایان هفته، حجم بارندگی در کوتاه مدت بالا بوده و احتمال بروز سیلاب و آب گرفتگی شهرها و روستاهای شهرستان زیاد خواهد بود، هشدار داد: اعضای ستاد از جمله شهرداری‌ها، دهیاریها، راهداری، بنیاد مسکن، نیروی انتظامی، پلیس راهور و ... اقدامات پیشگیرانه از قبیل تخلیه حاشیه نشینان رودخانه‌ها و مسیل‌های پرخطر و جلوگیری از اسکان مردم در تفرجگاه‌ها و مناطق گردشگری حریم رودخانه‌ها و مسیل‌های درون و برون شهری در معرض خطر سیلاب را به طور فوق‌العاده در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha