• سه‌شنبه / ۲ فروردین ۱۴۰۱ / ۲۲:۵۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 00061920834
  • خبرنگار : 50477

معاون استاندار گلستان:

۳۰ درصد میوه تنظیم بازار گلستان باقی مانده/ هیچ کمبودی در بازار گلستان وجود ندارد

۳۰ درصد میوه تنظیم بازار گلستان باقی مانده/ هیچ کمبودی در بازار گلستان وجود ندارد

ایسنا/گلستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان با اشاره به تامین کالاهای ضروری بیش از نیاز بازار استان، گفت: هیچ کمبودی در بازار استان گلستان وجود ندارد.

سید محمد دهنوی امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان که به میزبانی فرمانداری گنبدکاووس برگزار شد با اشاره به اینکه علی رغم روال سالهای گذشته که در تعطیلات کشتارگاهها نیز تعطیل بود، امسال ما چند کشتارگاه را به صورت کشیک و شیفتی باز نگه داشتیم، اظهار کرد: به همین دلیل وقتی در استانهای همجوار قیمت گوشت مرغ به ۵۰ هزار تومن هم رسید در استان ما قیمت مصوب در تمامی روزهای اخیر ملاک فروش بود.

وی با بیان اینکه به میزان دو برابر نیاز استان گوشت منجمد با قیمت ۲۱ هزار تومان تامین کرده ایم، افزود: در روزهای اخیر در تمامی شهرستان ها گوشت مرغ منجمد و گرم با قیمت مصوب توزیع شده است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان با تاکید بر اینکه در سطح شهرستان ها هماهنگی و توزیع داخلی اقلام‌ بر عهده فرمانداران است، خاطرنشان کرد: مدیران کل ضمن و جهادکشاورزی به صورت کامل آماده باش و به صورت میدانی مشغول نظارت و پایش بازار هستند.

دهنوی از رسیدن گزارشاتی مبنی بر تخلفات برخی خبازان خبر داد و گفت: به همه فرمانداران ابلاغ کردیم که لیست نانوایی های کشیک باید اطلاع رسانی شده و همه نانوایی ها هم‌با ظرفیت هایی که به آنها داده شده و در ساعات کاری مصوب و دقیق خود فعال باشند.

وی با انتقاد از کم کاری برخی فرمانداران در اعلام لیست کشیک نانوایی ها، خاطرنشان کرد: نانوایی هایی که بالاتر از سهمیه میانگین آرد دریافت کرده اند حتما صبح و عصر در دو نوبت و آنهایی که زیر سهمیه میانگین ارد دریافت کرده اند یک نوبت در عصر پخت کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان با تقدیر از فرمانداران مراوه تپه، گالیکش، کلاله، علی آباد، آزادشهر و بندرگز در مدیریت بازار، تصریح کرد: وضعیت در شهرستانهای بندرگز، بندرترکمن، آق قلا، گمیشان و گنبدکاووس نیز نسبتا مطلوب است.

دهنوی با بیان اینکه ۳۰ درصد میوه تنظیم بازار استان گلستان هنوز در انبارها باقی است، اضافه کرد: هر شهرستانی نیاز به میوه و یا اقلام ضروری بازار دارد می تواند به ستاد استان اطلاع داده تا در کمترین زمان ممکن نیاز آنها مرتفع شود.

"عکس آرشیوی است"

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha