• شنبه / ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۵:۳۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 00061930758
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

سرمربی تیم هندبال سپاهان:

می‌خواهیم با صدرنشینی راهی پلی‌آف شویم

می‌خواهیم با صدرنشینی راهی پلی‌آف شویم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: تلاش می‌کنیم با ارائه بازی‌های خوب و با پیروزی در دیدار با رعد پدافند آمل و صدرنشینی، راهی پلی‌آف شویم.

مجید رحیمی‌زاده، پیش از دیدار با تیم رعد پدافند آمل در چارچوب هفته سوم دور برگشت لیگ برتر هندبال در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با رایزنی‌های انجام شده هیئت هندبال استان اصفهان و فدراسیون، همچنین با همکاری باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، میزبان این دوره از مسابقات هستیم. امیدوارم علاوه بر میزبانی خوب از تیم‌های دیگر بتوانیم با دست پر از این مسابقات خارج شویم.

وی تأـکید کرد: می‌خواهیم با رسیدن به صدر جدول بتوانیم با خیالی آسوده راهی پلی‌آف شویم و در جمع چهار تیم باشیم.

سرمربی تیم هندبال سپاهان، تیم رعد پدافند را تیم جوان و خوبی دانست و افزود: در این مرحله چهار بازی داریم که در بازی اول به مصاف رعد پدافند آمل می‌رویم. آملی‌ها تیم خوب و جوانی دارند که امسال راهی لیگ برتر شده است.

رحیمی‌زاده با تـأکید بر حساسیت بازی‌ها یادآور شد: در این دور تکلیف چهار تیم حاضر در پلی‌آف مشخص می‌شود، بنابراین برای تمام تیم‌های صدر یا میانه جدول اهمیت دارد و همین موضوع حساسیت مسابقات را چند برابر می‌کند.

وی پیروزی در این بازی را گزینه اول طلایی‌پوشان مطرح کرد و گفت: نگاه اول‌مان در این بازی، پیروزی است و پس از آن سعی می‌کنیم گل آوراژ خوبی کسب کنیم که به آن احتیاج داریم.

سرمربی تیم هندبال سپاهان ادامه داد: مرحله آخر از دور برگشت مسابقات به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود. با رایزنی میان هیئت هندبال اصفهان و فدراسیون و همکاری باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، میزبان این دوره مسابقات هستیم.

به گزارش ایسنا، مسابقات هفته سوم دور برگشت لیگ برتر هندبال از ۲۰ تا ۲۶ فروردین‌ماه با حضور ده تیم از اصفهان، طبس، آمل، گچساران، کازرون، دشتستان، قم وکرمان به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

این در حالی است که تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان  در رده‌های دوم و سوم جدول قرار دارند.

همچنین در اولین روز مسابقات دور برگشت هفته سوم، سپاهان، ذوب آهن، سپاهان نوین به‌عنوان سه نماینده اصفهانی حاضر در لیگ به ترتیب برابر رعد پدافند آمل، زغال سنگ طبس و نفت و گاز گچساران صف‌آرایی خواهند کرد.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha