• یکشنبه / ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۶:۴۵
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 00061941832
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

کشف ۱۵ هزار لیتر روغن احتکار شده از یک منزل مسکونی در بیرجند

کشف ۱۵ هزار لیتر روغن احتکار شده از یک منزل مسکونی در بیرجند

ایسنا/خراسان جنوبی رییس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی از کشف ۱۵ هزار لیتر انواع روغن موتور و ضدیخ احتکار شده از یک منزل مسکونی در شهرستان بیرجند خبر داد.

سرهنگ جواد بخشی اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان اخباری را مبنی بر احتکار روغن در یک انبار منزل مسکونی واقع در شهرستان بیرجند دریافت کردند که پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات تخصصی پلیسی، انبار و منزل مسکونی را شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از محل ۱۵ هزار لیتر انواع روغن موتور و ضدیخ کشف شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با محتکران کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به مخلان امنیت عمومی و اقتصادی را نخواهد داد.

کشف لوازم خودرو به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال

سرهنگ بخشی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، در مبادی ورودی شهرستان بیرجند به یک اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی گفت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از اتوبوس، انواع قطعات خودرو را کشف کردند که ارزش ریالی کالای مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی بیان داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی افزود: مردم در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان هم از کشف ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احسان رحیمی گفت: ماموران انتظامی شهرستان نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به پنج دستگاه خودرو مشکوک شدند و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان افزود: در این خصوص خودروها توقیف و پنج متهم دستگیر که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در زیرکوه

فرمانده انتظامی زیرکوه گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک سواری ۴۰۵ مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ هادی سلمانی اظهار داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودرو ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

وی افزود: یک خودرو توقیف شد و ۲ متهم دستگیر شدند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha