• چهارشنبه / ۴ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۲:۴۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 00061965105
  • خبرنگار : 30188

معرفی معتبرترین سایت آموزش آشپزی

معرفی معتبرترین سایت آموزش آشپزی

آیا به دنبال معتبرترین سایت آموزش آشپزی هستید؟ پس با ما همراه شوید.

به گزارش ایسنا به نقل از آموزشگاه آریا تهران، در ادامه به معرفی بهترین سایت های آموزش آشپزی ایران خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

آموزش آشپزی

یکی از مباحثی که امروزه در گوگل بیش از قبل جستجو می شود معمولاً دستورالعمل های مختلف طبخ غذا و آشپزی می باشد معمولاً وب سایت های بسیار زیادی فعالیت خود را آشپزی و معرفی دستورات پخت غذا و همینطور آموزش آشپزی اختصاص داده اند.

معمولاً افراد به دنبال شرکت در دوره های آشپزی و گرفتن مدرک فنی حرفه ای و بین المللی هستند که معمولاً وب‌سایت‌های اندکی دوره های آشپزی بین المللی را تدریس کرده و مدرک معتبر ارائه می دهند ما در اینجا قصد داریم معتبرترین و بهترین سایت آموزش آشپزی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

آموزشگاه آریا تهران

اگر به دنبال آموزش آشپزی هستید، اگر به دنبال یک سایت آشپزی حرفه ای هستید، به جرات یکی از معروفترین سایت های آموزش آشپزی ایران، سایت آموزشگاه فنی و حرفه ای آریا تهران است. در این سایت رسپی و آموزش فست فود های پرطرفدار را و همچنین لیست انواع غذاهای ایرانی ارائه شده است.

آدرس وب سایت: www.aryatehran.com

شماره تماس ها:  02166919633 الی 6 و 09020055503

این مجموعه بخش های مختلف آموزش آشپزی و شیرینی پزی را در قالب برگزاری دوره های حضوری و آنلاین و همچنین فیلم های آموزشی پوشش می دهد.

از مهمترین فاکتورهای معروفیت این سایت این آموزشگاه، در کنار رضایت کارآموزان قبلی، امکان دریافت مدرک بین المللی از مهارت های آموخته شده است.

معرفی معتبرترین سایت آموزش آشپزی

بهترین سایت آموزش آشپزی

یکی از مباحثی که در عصر حاضر در گوگل بیش از پیش جستجو می شود، دستور العمل های مختلف طبخ غذا و آشپزی است. وب سایت های زیادی فعالیت خود را به آشپزی و معرفی دستورات پخت غذا اختصاص داده اند.

کمتر کاربری وجود دارد که با این همه دستور آشپزی در فضای وب قصد خرید کتاب های آشپزی را داشته باشد. اما برای آن که بتوانیم بهترین رسپی “recipe” یا دستور غذا را پیدا نماییم، باید توانایی پیداکردن دستور های مطمئن را داشته باشیم که این دستورها امروزه در اکثر وب سایت های آشپزی ایرانی معرفی شده اند و ما قصد داریم تعدادی از بهترین سایت های آشپزی ایرانی را به شما معرفی کنیم تا شما آنها را با یکدیگر مقایسه کرده و نهایتا با جمع بندی و نتیجه گیری نهایی، بهترین سایت آشپزی ایرانی را برای آموزش آشپزی و شیرنی پزی انتخاب نمایید.

در ادامه برخی دیگر از سایت های آشپزی را به شما معرفی می کنیم:

سایت آموزشگاه آشپزی آریا تهران

آموزشگاه آریا تهران از سال 1386 با اولین شعبه در کویت به نام آریا کویت تاسیس، و هم اکنون بعد از 16 سال فعالیت در تهران و کرمانشاه شعبه فعال دارد.

موسس این مجموعه سرکار خانم سیده نسترن فرخی پور یکی از خوشنام ترن فرهنگیان استان ایلام بوده که بعد از اعزام از طرف سازمان آموزش و پرورش به کشور کویت، فعالیت اقتصادی و آموزشی خود را شروع کرده است.

از مدیران فعلی این آموزشگاه می توان به آقای رضا قمری و وحید قمری اشاره کرد.

سایت آشپزی ایران کوک

ایران کوک بهترین سایت آشپزی ایرانی است که فعالیت های خود را با هدف ارائه اطلاعات جامع در حوزه آشپزی از سال 1390 آغاز کرده است. این سایت یکی از مراجع بزرگ آموزش آشپزی با عکس و فیلم در کشور است که در حال حاضر بیش از 5000 دستورالعمل آشپزی را در خود گنجانده و هر روز در حال افزایش است. همین به روز شدن ها باعث افزایش بازدید روزانه این سایت شده است.

سایت آشپزی پارسی دی

سایت پارسی دی نیز یکی دیگر از پیشگامان آموزش آشپزی رایگان است. در این سایت شما با تعداد زیادی از رسپی های گوناگون روبرو خواهید بود.

سایت آشپزی مامی فود

سایت مامی فود نیز واقعا یکی از سایت های خوب آشپزی است. در این سایت علاوه بر رسپی های گوناگون، امکان ثبت سفارش انواع غذا و شیرینی نیز فراهم شده است.

سایت آشپزی سوران

در حال حاضر سوران یکی بهترین سایت های آشپزی ایران است که فعالیت خود را به صورت تخصصی در حوزه آموزش آشپزی از سال 1393 آغاز کرده است. این سایت دارای بخش های متنوعی می باشد که از مهمترین موارد می‌توان به “خوشمزه های من” اشاره کرد که کاربران می‌توانند با غذاها و ایده‌های خود را در این بخش به اشتراک بگذارند.

سایت آشپزی غذالند

سایت غذالند یکی دیگر از بهترین سایت آشپزی و شیرینی پزی در کشور است که فعالیت های خود را از سال 1396 آغاز کرده است. در قسمت دستور پخت این سایت با یک جستجوگر پیشرفته رو برو میشود که میتوانید براساس دسته بندی غذا، ملل، مرتب سازی و مواد لازم به غذای مورد نظرتان را در کوتاه ترین زمان پیدا کنید. این سایت نزدیک به 1000 آشپز را در خود گنجانده است که هر کدام میتوانند دستور پخت خود را ثبت نمایند.

سایت آشپزی ساناز سانیا

یکی از بهترین سایت های آشپزی در ایران سایت سانازسانیا می باشد که فعالیت های خود را از سال 1392 آغاز کرده است. از موسسین این مجموعه می توان به خانم ساناز مینایی اشاره کرد که در حوزه آموزش آشپزی و شیرینی پزی یکی از پرافتخارترین های کشور محسوب می شوند. خانم مینایی دارای 38 سال سابقه در زمینه آشپزی ایرانی و ملل می باشد که تمام تجربیات خود را در سایت برای علاقه مندانشان به اشتراک گذاشته است.

سایت آشپزی بهار

سایت آشپزی ایرانی بهارسایت  یکی از سایت های محبوب در حوزه آموزش آشپزی ایرانی است که فعالیت خود را از سال 1390 آغاز کرده است. بهارسایت یکی از مجله های اینترنتی محبوب است و از مزیتهای این وب سایت می توان به ویدیو های آشپزی متنوع آن اشاره کرد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha