• شنبه / ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۲:۲۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 00061972109
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

گلایه شهروندان اردستان از تاخیر در تحویل مرسولات پستی

گلایه شهروندان اردستان از تاخیر در تحویل مرسولات پستی

ایسنا/اصفهان رئیس اداره پست شهرستان اردستان گفت: این اداره با کمبود شدید نیرو مواجه است که باعث شده گاهی مواقع خدمات پستی دچار مشکل شود.

تعدادی از شهروندان با ارسال پیامک نسبت به شلوغی اداره پست و عدم تحویل به موقع مرسولات پستی‌شان از سوی اداره پست شهرستان اردستان ابراز گلایه کردند.

مردم می‌گویند این موضوع سبب شده تا ساعت‌های زیادی در صف نوبت معطل بمانند و یا برای دریافت مرسولاتشان به اداره پست مراجعه کنند.

رئیس اداره پست شهرستان اردستان در گفت‌وگو با ایسنا پرداخت مالیات خودروها و کمبود نیروی توزیع کننده مرسولات پستی را از دلایل این بی نظمی اعلام کرد و گفت: ازدحام جمعیت کنونی در اداره پست مقطعی است، زیرا با وظایفی که از قبل به این اداره محول شده، حدود ۱۴۰۰ نفر از شهروندان در خردادماه باید برای پرداخت مالیات خودرو خود به اداره پست مراجعه کنند.

مهدی جعفری با بیان اینکه از سال ۹۶ تاکنون شش نیروی اداره پست شهرستان اردستان بازنشسته شده‌اند، ولی نیروی جایگزین جذب نشده است، افزود: هم اکنون این اداره با کمبود شدید نیرو مواجه است و هنوز موفق به جذب نیروی جدید نشدیم که این مشکل باعث شده گاهی مواقع خدمات این اداره دچار مشکل شود.

وی با اشاره به گلایه شهروندان در خصوص تاخیر در دریافت مرسولات اینترنتی، تصریح کرد: تمام مردم به خرید اینترنتی روی آورده‌اند و قطعا با این نیروهای موجود با اعتراض‌ها و شکایت‌هایی که به حق و بجا است روبرو می‌شویم، اما زمانی که شهروندی بسته اینترنتی خریداری می‌کند به دلیل یک‌سری اقدامات که زمان بر است حدودا چهار روز زمان می‌برد تا آن بسته به دست خریدار برسد.

رئیس اداره پست شهرستان اردستان در خصوص مراجعه حضوری شهروندان برای دریافت بسته گفت: من شخصا با ارسال پیامک و تماس با شهروندان برای دریافت بسه مخالف هستم و بارها در جلسات داخلی به همکاران این تذکر را داده‌ام، ولی در برخی مواقع و موارد خاص ما مجبوریم تماس یا پیامک ارسال کنیم تا معطلی کمتری برای توزیع بسته داشته باشیم. تمام نیروهای پست خالصانه و بدون هیچ‌گونه چشم داشتی در حال توزیع و قبول مرسولات هستند. حتی برخی از نیروها روزهای جمعه و تعطیل در اداره هستند و خدمات ارائه می‌دهند.

جعفری در خصوص آسیب‌هایی که گاهی به بسته‌های پستی وارد می‌شود، گفت: ما بیشترین مشکل در این خصوص را با دیجی کالا داریم، مثلا دیجی کالا می‌آید یک فلش را در یک کارتن کوچک بدون هیچ پوشش جانبی ارسال می‌کند و قطعآ این مرسوله طی مسیر با یک فشار کوچک متلاشی می‌شود.

وی گفت: در یک سال گذشته علیرغم همه کمبودها و محدودیت‌هایی که در این اداره وجود داشته بیش از ۱۳۰ هزار مرسوله پستی وارد شهرستان شده که توسط ۳ نیروی نامه رسانان بین مردم توزیع شده است.

رئیس اداره پست شهرستان اردستان با اشاره به افزایش ۱۲ درصدی هزینه مرسولات پستی در طی نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: هزینه مرسلات پستی با توجه به اندازه حجم و وزن آن بسته محاسبه می‌شود. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha