• شنبه / ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۶:۰۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 00061972172
  • خبرنگار : 71594

«امام دلها» در روایات نمایندگان مجلس

«امام دلها» در روایات نمایندگان مجلس

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی همزمان با سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در صفحات توئیتر خود مطالبی نوشتند و یا در گفت‌وگو با ایسنا از بیانات رهبری حمایت کردند.

نمی‌توانیم انقلابی منهای امام خمینی(ره) داشته باشیم

حسن نوروزی نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا تاکید کرد: همانطور که در اسلام، قرآن و پیامبر(ص) هویت ما هستند و نمی‌توان این دو را از اسلام گرفت؛ درباره انقلاب اسلامی نیز نظر مقام معظم رهبری این است که نمی‌توانیم انقلابی منهای امام خمینی (ره) داشته باشیم.

در گام دوم انقلاب باید به آرمان‌های امام راحل توجه شود

محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس نیز با اشاره به تلاش دشمنان برای تحریف مکتب امام خمینی (ره)، تاکید کرد: همان طوری که مقام معظم رهبری اشاره داشتند همه باید تلاش کنیم تا امام را همان گونه که بود بشناسیم و به دیگران معرفی کنیم.

امام خمینی(ره) در مسیر تحقق اهداف نورانی خود لحظه‌ای تردید نکردند

هم‌چنین محمدتقی نقدعلی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری، امام خمینی (ره) را پس از معصومین(ع) یک الگوی عملی پیاده شده و عقیده‌مند به احکام نورانی اسلام و دستورات خدای متعال در قرآن کریم و انبیاء معرفی کردند که پای اهداف نورانی خود ایستادند و لحظه‌ای به دلیل سختی‌ها در مسیر تحقق این اهداف تردید نکردند.

هادی بیگی‌نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی هم تاکید کرد: همان طوری که مقام معظم رهبری اشاره داشتند باید امتی بودن انقلاب را حفظ کرده و به نوعی عمل کنیم تا آحاد ملت احساس تعلق نسبت به انقلاب داشته باشند.

* هم‌چنین تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صفحات شخصی خود در توئیتر مطالبی نوشتند که به شرح زیر است:

علی حدادی نماینده مردم طالقان،ساوجبلاغ،نظرآباد و چهارباغ

«‏حضرت آقا امروز درحرم امام(ره)چند توصیه مهم برای همه داشتند:

نگذارید از انقلاب شما هویت زدایی کنند.

یاد امام فراموش نشود.

مرتجعین سرکار نیایند.

دروغ و جنگ روانی دشمن رو افشا کنید.

از سرمایه ایمان مردم برای تولید عمل صالح بهره بگیرید.

نگذارید وانمود کنن کشور به بن بست رسیده.»

علی بابایی کارنامی نماینده ساری

وی با استفاده از هشتگ «مکتب امید» نوشت: چهل و چند سال است به دنبال کشاندن جمهوری اسلامی به بن بست هستند، غافل از آنکه مکتبی که خمینی کبیر آن را بنیان نهاده باشد هرگز بن بست ندارد

متفکر آزاد نماینده تبریز

اشاره رهبر معظم انقلاب به تشییع میلیونی پیکر حاج قاسم عزیز و علمای فقید پاسخ روشن به کسانی است که میگویند مردم از جمهوری اسلامی و دین رویگردان شده اند این یادگار سیره امام خمینی(ره) برای ماست که هر که با خدا ماند عزیز شد.

اردشیر مطهری نماینده گرمسار

وی از هشتگ «امام دلها» در توئیت خود استفاده کرد و نوشت: غم فراق خورشید خمینی کبیر که گرمایش ایران و مسلمانان را حیاتی دوباره بخشید و اسلام ناب محمدی را در جهان معرفی، مرحمی نیست، الّا شکر این نعمت که خامنه ای چون خورشید در میان ستارگان می درخشد و ما را به سر منزل مقصود خواهد رساند. اماما،نبودنت در باورمان نمی گنجد.

مطهری در توئیت دیگری با استفاده از هشتگ «امام مردم» نوشت: امام خمینی (ره) یگانه دوران و مصلح بزرگ قرن، حقیقت همیشه زنده تاریخ است که با توکل به خدا و پشتیبانی مردم ایران اسلام ناب محمدی را احیا و ایران و مسلمانان را عظمت بخشید. نام، یاد و آرمانش تا ابد ماندگار و برماست با پشتیبانی از ولایت فقیه آرمان الهی او را پاس بداریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha