• سه‌شنبه / ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۵:۱۳
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 00061979605
  • خبرنگار : 99999

وعده‌های هیات مدیره جدید شرکت بیمه ایران برای ارتقای خدمات

وعده‌های هیات مدیره جدید شرکت بیمه ایران برای ارتقای خدمات

عضوهیأت مدیره شرکت سهامی بیمه ایران با بیان اینکه از زمان استقرار تیم مدیریت جدید در این شرکت، اولویت های مهمی برای ارتقای جایگاه شرکت بیمه ایران تعیین شده است، گفت: مهمترین اولویت مدیریت جدید در راستای سیاستهای دولت سیزدهم، جلب رضایتمندی حداکثری جامعه فراگیر بیمه گزاران بزرگ این شرکت در پهنه جغرافیای ایران است.

سیدعلیرضا سادات میر در گفت‌وگو با ایسنا، کاهش زمان رسیدگی به پرونده های خسارتی و تکریم بیمه گذاران را دو شاخص اصلی برای رضایت مندی ذینفعان این بیمه برشمرد و افزود: مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت برای تحقق این اولویت مهم، برنامه های اجرایی و دقیقی را تدوین کرده اند که فعال سازی اپلیکیشن "بیمه ایران من" در دو حوزه صدور و خسارت و با هدف کاهش مراجعات حضوری، همچنین حذف مکاتبات کاغذی، از جمله این اقدامات راهبردی و کاربردی است.

وی با اشاره به اینکه  اقدامات بسیار مهم دیگری در هیأت مدیره شرکت در حال پیگیری است، افزود: ساماندهی شرکتهای تابعه با هدف مولدسازی دارایی‌ها، بهینه سازی و رشد سرمایه گذاری ها از جمله پیگیری جدی پیشرفت پروژه ساختمانی گلستان، از جمله سیاستهای کلان و مهم شرکت در حوزه سرمایه گذاری است که نتایج آن در آینده نزدیک، کام تمامی بیمه ایرانیها را شیرین خواهد کرد.

به گفته این مقام ارشد شرکت سهامی بیمه ایران، در حالیکه تنها چند ماه است که تیم مدیریتی جدید در این بیمه مستقر شده برای حل یکی از مهمترین چالشهای تاریخی شرکت که مسأله "زیان انباشته شرکت" است، تمهیدات ویژه ای اتخاذ شده است.

پیگیری به روزرسانی "اساسنامه شرکت سهامی بیمه ایران" که به گفته وی آخرین نسخه رسمی آن مربوط به پیش از شش دهه قبل است و همچنین ایجاد تغییر در "ساختار اداری" شرکت با هدف «رفع اختلال هایی که بر اثر اجرای ساختار اداری سال های اخیر در اداره شرکت و همکاران بیمه ایران » ایجاد شده بود از دیگر برنامه های مهم هیأت مدیره بیمه ایران است.

سادات میر با بیان اینکه در حوزه "تحول" و "نوآوری" نیز برنامه های بسیار خوبی در مجموعه شرکت پیش بینی شده است خاطرنشان کرد: به زودی اخبار بسیار خوبی را در این حوزه ها به استحضار بیمه گزاران و هموطنان خواهیم رساند.

وی همچنین با اشاره به اینکه «سرمایه انسانی بی بدیل و شبکه فروش وفادار» بیمه ایران در سالیان متمادی مهمترین نقطه قوت شرکت بوده است تصریح کرد: در حوزه منابع انسانی نیز برنامه‌هایی در حال تدوین است که ماحصل آن جبران گوشه ای از خدمات همکاران خدوم شرکت خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha