• پنجشنبه / ۱۶ تیر ۱۴۰۱ / ۱۲:۴۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 00061996771
  • خبرنگار : 50037

افتتاح کامل ساختمان شهرداری و آتش نشانی شهر آجین در سال ۱۴۰۵

افتتاح کامل ساختمان شهرداری و آتش نشانی شهر آجین در سال ۱۴۰۵

ایسنا/همدان شهردار آجین از پیش بینی افتتاح کامل ساختمان شهرداری و آتش نشانی این شهر در سال ۱۴۰۵ خبر داد.

علیرضا قیصری بهمند در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به افتتاح فاز نخست پروژه ساختمان شهرداری و آتش نشانی شهر آجین در بهمن ماه سال گذشته، اظهار کرد: بر اساس پیش بینی این پروژه در سال  ۱۴۰۵ قابل افتتاح و به بهره‌برداری صد در صدی خواهد رسید.

وی یاد آورشد: تاکنون برای این طرح افزون بر ۹۶۵ میلیون تومان از محل اعتبارات عمرانی استانی و منابع داخلی هزینه شده است.

قیصری با اشاره به آغاز عملیات اجرایی طرح ساختمان شهرداری و آتش نشانی شهرداری آجین در سال ۹۵ تصریح کرد: این طرح با زیربنای ۱۲۰۰متر مربع در سه طبقه در حال حاضر دارای ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی بوده و برای تکمیل به اعتباری افزون بر چهار میلیارد تومان نیاز دارد.

آسفالت ۲۰۰۰ متر مربع از معابر عمومی شهر آجین

وی در ادامه از پیش بینی آسفالت ۲۰۰۰ متر مربع از سطح معابرعمومی،خیابان‌ها و کوچه‌های این شهر تا پایان تیرماه امسال خبر داد و گفت: آسفالت معابر شهر با قوت تمام در اولویت کار شهرداری آجین قرار دارد.

قیصری خاطر نشان کرد: فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهر آجین با حمایت و پشتیبانی اعضای شورای اسلامی از پنجم اردیبهشت آغاز شده و تاکنون عملیات احداث، تکمیل و بندکشی ۱۷۸ متر مکعب دیوار سنگی کانال خیابان شهید صیاد شیرازی شامل دیوار جان پناه، دیوارکشی سنگی و بندکشی، جابجایی ۲۲ تیر برق و مخابرات به منظور اصلاح، تعریض و تسهیل در عبور و مرور با همکاری ادارات برق و مخابرات شهرستان انجام شده است.

وی ۴۰۰ متر پی کنی، ۲۰۰۰ متر مکعب خاکبرداری، ۹۵۰ متر جدول گذاری نهری و کانیو، ۴۴۸ متر مربع کف سازی بتنی و پیادرو سازی سیمانی، اجرای ۱۵ هزار متر مربع زیرسازی در سطح شش خیابان و ۱۱ کوچه را از دیگر اقدامات انجام شده این شهرداری از اردیبهشت ماه تاکنون برشمرد و ادامه داد: در بخش خدمات ساخت و استقرار ۱۹ مخزن زباله مکانیزه، خرید و کاشت ۴۵۰ اصله نهال، رنگ آمیزی و نقاشی ۲۰۰۰ متر جدول، ۱۴۰متر مربع سرعت‌کاهها، ۹۰ متر مربع خطوط عابر پیاده، ۵۵ پایه روشنایی و مخزن زباله جمعا با صرف ۱۵۵ میلیون تومان از محل اعتبارات منابع داخلی، آبیاری و نگهداری پارک جنگلی ستران و پاکسازی هفتگی جداول از دیگر فعالیت‌های شهرداری آجین از ابتدای سال تاکنون بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha