• دوشنبه / ۲۰ تیر ۱۴۰۱ / ۱۲:۰۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 00061998977
  • خبرنگار : 30077

رضایت نماینده سمنان از روند اجرایی طرح ملی قطب دامپروری مهدیشهر

رضایت نماینده سمنان از روند اجرایی طرح ملی قطب دامپروری مهدیشهر

ایسنا/سمنان نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه نیز در این نشست، پیشرفت اجرای طرح ملی قطب دامپروری کشور در شهرستان مهدیشهر را بسیار خوب و مطلوب ارزیابی کرد.

عباس گلرو  در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی استان اظهار کرد: خوشبختانه جهاددانشگاهی استان سمنان در اجرای این طرح ملی بسیار جلوتر حرکت می کند و با یک تیم تخصصی و ظرفیت ها و توانمندی های بالا، شتاب خوبی به اجرای این طرح داده است و در این حوزه جهاددانشگاهی استان پیشقدم است.

وی بر لزوم بهره گیری از خدمات فناورانه جهاددانشگاهی در پروژه ملی ایجاد قطب دامپروری کشور در شهرستان مهدیشهر تأکید کرد.

نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه ضمن تقدیر از تلاش های جهاددانشگاهی سمنان برای اجرای طرح ایجاد قطب دامپروری کشور در مهدیشهر گفت: انشاءالله امسال و با کمک جهاددانشگاهی سمنان بتوانیم بسیاری از طرح ها و پروژه های روی زمین مانده را به سرانجام برسانیم و از حضور جهاددانشگاهی به عنوان مشاور علمی طرح ایجاد قطب دامپروری بهره خواهیم برد.

گلرو اضافه کرد: علاوه بر فعالیت ها و خدمات پژوهشی و مطالعاتی توسط جهاددانشگاهی استان در این پروژه ملی، لازم است از خدمات فناورانه جهاددانشگاهی با بهره‌گیری از ظرفیت پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی در حوزه به نژاد دامی، اصلاح نژاد دام سبک و... استفاده کرد.

وی با بیان اینکه طرح ایجاد قطب دامپروری کشور در مهدیشهر از طرح ها و پروژه های ملی است، افزود: لازم است همه دستگاه ها و سازمان ها و ارگان های دولتی، همکاری، حمایت و مساعدت لازم با جهاددانشگاهی استان سمنان به عنوان مشاور علمی طرح داشته باشند.

نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه ادامه داد: جهاددانشگاهی یکی از مهمترین مراکز علمی، تحقیقاتی و پژوهشی کشور است و حضور این نهاد علمی در پروژه ها و طرح های علمی و فناورانه، پشتوانه بسیار خوبی خواهد بود، من و سایر مدیران مربوط تلاش خواهیم کرد اعتبارات ملی برای اجرای طرح ایجاد قطب دامپروری کشور در شهرستان مهدیشهر را جذب کنیم تا انشاءالله شاهد افتتاح این طرح ملی در استان سمنان باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha