• یکشنبه / ۲۶ تیر ۱۴۰۱ / ۱۷:۵۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 00062004000
  • منبع : فدراسیون فوتبال

بیانیه فدراسیون فوتبال پس از ابقای اسکوچیچ

بیانیه فدراسیون فوتبال پس از ابقای اسکوچیچ

فدراسیون فوتبال پیرامون نشست مشترک اعضای هیات رییسه و کمیته فنی بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، در بیانیه این فدراسیون درباره نشست مشترک اعضای هیات رییسه و کمیته فنی برای تعیین تکلیف سرمربی تیم‌ملی با عنوان "اتحاد و همدلی تا جام جهانی" آمده است:

با عنایت به موضع‌گیری‌های مکرر قبلی فدراسیون فوتبال مبنی بر حمایت کامل از کادر فنی تیم ملی و با توجه به نتایج قابل قبول تیم ملی که محصول هم‌افزایی و تلاش مشترک بازیکنان، کادر فنی، فدراسیون و حمایت های مجموعه حاکمیت جمهوری اسلامی ایران بوده، هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بار دیگر بر حمایت همه جانبه از کادر فنی تیم ملی تاکید نموده و بر این اساس همکاری دوطرف همچنان استمرار خواهد داشت.

بدیهی است فدراسیون فوتبال از این پس با هرگونه بی انضباطی، بداخلاقی و ایجاد شکاف و اختلاف در تیم ملی در هر سطحی با قاطعیت و مطابق قوانین و مقررات برخورد خواهد کرد.

بر این اساس در آستانه بازی‌های مهم جام جهانی قطر از همه هواداران پرشور فوتبال ایران، اصحاب رسانه، پیشکسوتان و همه کسانی که دل در گرو اعتلای پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران دارند تقاضا داریم که در جهت همبستگی و اتحاد بیشتر در تمامی ارکان تیم ملی حداکثر همراهی و همدلی را داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۶ ۱۸:۰۸

بسیار عالی! یه بار هم که شده این بساط دلال ها و مافیای فوتبالی جمع شد. صد البته مافیاها سکوت نخواهند کرد و به سنگ اندازی و تفرقه افکنی ادامه خواهند داد.

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۶ ۱۸:۱۲

این کار درسته!، یه انتخاب درست باعث صعود به جام جهانی شده و حتما اسکوچیچ در جام جهانی هم با شناختی که از ایران داره، بازی های خوبی را هدایت می کنه.

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۶ ۱۸:۱۹

سلام خوشحالیم که دگر بار حسودان مجال پیدا نکردند

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۶ ۱۸:۴۹

فاتحه تیم ملیو خوندید

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۶ ۲۰:۰۵

سلام:آقا شدید بر خورد کنید هیچ بازکنی حق سر پیچی از مربی را نداردآقای طارمی ودوستانش باید از مربی تیم ملی اطاعت کنند در غیر اینصورت از تیم ملی خط خورده شوند بعضی از این بازیکنان معترض اصلاً به درد تیم ملی نمی‌خورند بازیکنی که حتی تیمهای یونان آنها را ریپورت کردند بایدخ از تیم ملی کنار گذاشته شوند لطفاً لطفاً دست مربی را باز بگذارید آقای معاون اول رییس جمهوری هم توی این کارها دخالت نکنند لطفاً

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۶ ۲۰:۱۱

کریم انصاری فرد اصلاً به درد تیم ملی(نیمکت)نمیخورند

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۶ ۲۲:۰۶

کار خوبی بود حفظ سرمربی ولیکن باید ریشه بازیکن سالاری را خشکاند

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۶ ۲۳:۵۷

دادکان و صفایی فراهانی کجا این فدراسیون کجا

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۷ ۰۰:۱۳

منظور از اتحاد و همدلی چشم پوشی از ضعف مدیریت و مشکلات تنظیم قرارداد و کمبودهای مالی فدراسیون است؟؟؟!! چشم چشممان کور ، لطفا آبروریزی نکنید در جام!.

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۷ ۱۰:۵۸

برای اقایون فدراسیون متاسفم شما دل سوزه فوتبال نیستین شما فقط هدفتان همون صدهزاردولارآست که برای صعود بهتون میدن اگ نبودالان یه سرمربی خوب بیاوردین مردم خودشان کارشناس هستن وقتی مهدی تاج بااون اختلاس چندمیلیاردی برای نام نویسی ریاست فدراسیون قبولش میکنیدهمچی معلوم هست دیگه

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۷ ۱۲:۱۶

دیگه تموم شد تفرقه نندازید خودتون هم بکشید اسکوچیچ میمونه

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۷ ۱۵:۱۳

چرا برای تیم ملی این قدر بسیار حاشیه درست کردید این بیست روز است اسکوچیچ راازسمت مربیگری تیم ملی مان برکنار کردید باز دوباره آن را می آورید این مربی بسیار بسیار حاشیه دارد با بیرانوند دروازه بان اصلی وفیکس تیم ملی بنابر نظر کارشناسان فوتبال علیرضا بیرانوند ستون وردوازه بان اصلی تیم ملی ورکوردار جهان مشکل دارد با مهدی طارمی بهترین فوروارد آسیا مشکل دارد بسیار بهتر بود مربی خارجی وبسیار کاربلد برای تیم ملی مان می آور دید

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۷ ۱۶:۴۳

ای بابا

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۷ ۱۶:۴۳

فدراسیون فوتبال بسیار بهتر بود برای ازبین بردن حاشیه برای تیم ملی کشورمان گزینه خارجی کاربلد جای اسکوچیچ می گذاشتند

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۷ ۱۶:۴۸

فدراسیون عزیزچطوری میخواین برخورد کنید؟ در صورتی که خودتون باعث اختلاف و بی انضباطی وایجاد شکاف در تیم ملی هستین .انشاالله که خداوند هدایتتون کند

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۰۸:۲۹

در جام جهانی فوتبال کیسه ای پرازگل🌹😜😜😜

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۹ ۰۳:۰۷

دیگه حرمت مربی شکسته شد بازیکن براش تره خرد نمیکنه بهتر بود یه مربی خارجی بزرگ مثل یواخیم لو رو میاوردید

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۱:۵۱

اسکوچبچ بهترین مریی است،،،اقای طارمی تو امثال تو مثل قاسمپور عددی نیستید که درمورد سرمربی حرف مفت می زنید،،امثال طارمی فقط دنباله حاشیه هستند،تمام،درودبرایران وایرانی