• سه‌شنبه / ۲۸ تیر ۱۴۰۱ / ۱۴:۵۸
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 00062005002
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

مجتمع فولاد قاین در آینده‌ای نزدیک افتتاح می‌شود

مجتمع فولاد قاین در آینده‌ای نزدیک افتتاح می‌شود

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی از افتتاح رسمی مجتمع فولاد قاین در آینده‌ای نزدیک و با حضور مهمان کشوری خبر داد و گفت: این پروژه ملی است و می‌طلبد که در همه واحدها  تلاش بیشتری صورت بگیرد تا در آینده شاهد افتتاح آن باشیم.

جواد قناعت، امروز سه شنبه ۲۸ تیر در نشست مدیران مجتمع فولاد قاین اظهار کرد: این پروژه برای استان خراسان جنوبی و همچنین کشور از دیدگاه مسئولان از جمله ابرپروژه‌ها و یک پروژه حیاتی است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه استان ما از حیث صنعت در مقایسه با استان‌های دیگر عقب ماندگی‌هایی دارد و در این زمینه توجه خوبی به خراسان جنوبی نشده است، افزود: در حوزه صنعت به دلیل همین عقب ماندگیها، باید کار جهادی انجام دهیم چراکه در این بخش ضعف‌هایی داریم و باید با بازدیدها خلاها را بپوشانیم.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه آورده صنعت برای استان، اشتغال و گردش مالی است، اظهار کرد: در گذشته به خوبی به استان توجه نشده و این کم توجهی‌ها در برخی بخش‌ها مانند صنعت خود را بیشتر نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه برای رفع مشکل برق کارخانه، در اولین فرصت جلسات مشترکی با شرکت برق خراسان برگزار می‌شود تا برای کاهش میزان خاموشی‌ها تدبیر شود، یادآور شد: در حوزه تامین گاز نیز باید گفت گاز خراسان جنوبی از سمت خراسان رضوی تأمین می‌شود و با توجه به این که خراسان جنوبی ته خط گاز قرار دارد، لذا در زمستان فشار گاز کم می‌شود.

قناعت ادامه داد: به همین جهت طی دیداری با وزیر نفت، این موضوع را پیگیری کردیم که برای زمستان سال ۱۴۰۲  نهبندان به خط زابل هم وصل شود تا این مشکل مرتفع شود.؛ برای تامین آب مجتمع نیز در آینده قراردادی برای استفاده از پساب فاضلاب قاین منعقد می‌شود، اما بدنبال انتقال آب از خلیج فارس هستیم که با پیگیری‌هایی که صورت گرفته تا دو تا سه سال آینده شاهد انتقال آب به استان خواهیم بود.

استاندار به موضوع جذب نیروی کار در مجموعه اشاره و اظهار کرد: بومی گزینی برای تأمین نیروی جدید از اقدامات خوب شرکت است که در این راستا حتماً باید بومیان منطقه استخدام شوند، لذا با هماهنگی معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری و سازمان برنامه و بودجه استان، آزمونی جامع برگزار شود تا شاهد جذب نیروهای متدین، توانمند و بومی در شرکت باشیم.

مجتمع فولاد قاین در آینده‌ای نزدیک افتتاح می‌شود

مجتمع فولاد قاین در آینده‌ای نزدیک افتتاح می‌شود

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha