• شنبه / ۸ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۶:۱۷
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 00062013452

جشنواره ملی "بلوط‌های زاگرس زیبا " در شیراز به ایستگاه پایانی رسید

جشنواره ملی "بلوط‌های زاگرس زیبا " در شیراز به ایستگاه پایانی رسید

ایسنا/فارس اختتامیه جشنواره ملی بلوط های زاگرس زیبا با حضور جمعی از دانش آموزان و اعضای انجمن ادبی چکاوک در محل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس برگزار شد.

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری فارس شنبه ٨ مرداد در اختتامیه جشنواره ملی بلوط‌های زاگرس زیبا در شیراز بیان کرد: این جشنواره با همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس و با محوریت محافظت و احیای جنگل‌های بلوط زاگرس در رشته‌های داستان نویسی، نقاشی، پادکست، کلیپ و متن ادبی ویژه دانش آموزان همه مقاطع تحصیلی برگزار شد.

رضا نیک منش همچنین جشنواره ملی بلوط زاگرس زیبا را اقدامی شایسته در حوزه منابع طبیعی دانست و گفت: این برنامه فرصتی مناسبی در راستای فرهنگ سازی،آگاهی و استفاده از دانش و توانمندهای جامعه بویژه کودکان و نوجوانان در حفظ و صیانت از عرصه های منابع طبیعی است.

او ابراز امیدواری کرد: با تخصیص اعتبارات لازم به این حوزه می‌توان این جشنواره ملی را به نحو گسترده تری در استان برگزار کرد. 

مهدی فلاحتی، دبیر تخصصی جشنواره که آهنگسازی ترانه‌های کودکان و موسیقی متن جشنواره را نیز بر عهده دارد طی سخنانی به اهمیت موسیقی در پرورش کودکان و رابطه آن با طبیعت گفت: هر کدام از ما باید نقش یک جنگلبان دوستدار طبیعت را ایفا کنیم، چرا که طبیعت برای بقای نسل بشر آفریده شده است و پیوندی ناگسستی میان انسان و طبیعت وجود دارد.

در پایان آیین اختتامیه این جشنواره با رونمایی چندین عنوان کتاب کودک از دانش آموزان برگزیده این جشنواره در بخش‌های مختلف هنری با اهداء لوح تقدیر و هدایا قدردانی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha