• یکشنبه / ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ / ۲۱:۰۰
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 00062019804
  • خبرنگار : 71475

نبیه بری: بازداشتن اسرائیل جز با زبان مقاومت ممکن نیست

نبیه بری: بازداشتن اسرائیل جز با زبان مقاومت ممکن نیست

رئیس پارلمان لبنان در واکنش به تحولات اخیر میان فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها گفت، بازدارندگی اسرائیل تنها با زبان مقاومت ممکن است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، نبیه بری، رئیس پارلمان لبنان در واکنش به تحولات اخیر در جنگ غزه و یورش به مسجدالاقصی اظهار داشت: بار دیگر، در میان غفلت ملت و سکوت عربی و بین‌المللی، اسرائیل در سطوح سیاسی و نظامی خود ریختن خون فلسطینیان را در جنگ و کشتار جمعی از طریق هدف قرار دادن مردم بی‌گناه نوار غزه، اردوگاه جبالیا و خان ​​یونس مباح شمرده و اقدام به نقض فاحش مقدسات مسلمانان بواسطه هتک حرمت مسجدالاقصی و صحن‌های آن و همچنین اماکن مقدس مسیحیان در بیت المقدس می‌کند.

بری افزود: آنچه نیروهای اشغالگر اسرائیل در منطقه جغرافیایی فلسطین علیه کودکان، زنان و افراد بی‌گناه در نوار غزه و اردوگاه‌های آن و قبل از آن در جنین مرتکب شدند که در دو روز گذشته به اوج خود رسید، اقدامی است که اسرائیل در همه سطوح سیاسی، امنیتی و نظامی خود از طریق آن تاکید دارد که نمونه پیشرفته تروریسم دولتی سازمان یافته است.

وی ادامه داد: اقدام خصمانه مستمر و فزاینده رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و مقدس‌ترین مقدسات مسلمانان و مسیحیان اوج جنایت و تجاوزگری بوده و سکوت عربی، منطقه‌ای و بین‌المللی در برابر آن به منزله تبانی و پذیرش تجاوز است.

رئیس پارلمان لبنان تصریح کرد: به رغم باور راسخ ما درباره اینکه اسرائیل جز با زبان مقاومت و همت نیروهای مقاوم نمی‌فهمد و امکان بازدارندگی آن وجود ندارد، ما از اتحادیه پارلمانی عربی، اتحادیه پارلمان‌های کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی و پارلمان اروپا-مدیترانه می‌خواهیم موضعی جدی و مسئولانه برای محکوم کردن آنچه ماشین کشتار اسرائیل انجام می‌دهد و نیز اقدام فوری برای توقف کشتار مردم فلسطین و اقدامات علیه مقدسات اسلامی و مسیحی در قدس و فلسطین اشغالی اتخاذ کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha